Elisa proizvodi-recenzija

Ćao najbolji moji.
U novom postu vam predstavljam preparate na biljnoj bazi namenjenoj lićnoj higijeni. Možete pogledati njihovoj sajt elisa.rs i instagram profil elisa_proizvodi.  Recenzija se sastoji od tečnog sapuna, šampona i maske za kosu. Pa možemo da pređemo na stvar.

Tečni sapun je zelene boje kao što već možete da vidite, ima neutralan miris što se mojoj porodici sviđa, koristili smo ga za pranje ruku. Ja sam ga čak testiralan na bjuti blenderima i četkicama i oduševila sam se. Blender je bio mekan i čist. Znam da je nekim tečni sapun ko tečni sapun nema tu neke filozofije, ali nama je na primer bitno da nije gust i da je bez mirisa.


Šampon za kosu je pre svega ogromno pakovanje, mislim da ću potrošiti na sveti nikad ali lepo je pakovanje hehe. Šampon je namenjen za suvu kosu što moja kosa definitivno nije. Zato mi je izazvao perut, za moju kosu je preagresivan. Ne dao Bog da ga koristite svaki drugi dan. Koristim ga jednom nedeljno da mi detaljnije očisti teme glave, ali konstantno korišćenje nikako. 

 Pakovanje za kosu ili maska za kosu kako god. Pakovanje je takođe veliko, volim mala pakovanja nekako mi daju motivaciju da ih trošim haha, ne znam da li je tako kod vas. Lepo miriše, sviđa mi se kako hidrira kosu, mogu lako da je raščešljam, jako jako dobra maska za kosu definitivno. Nju preporučujem.

Ovo je samo moje mišljenje o ovim proizvodima, ne mora da znači da vama neće odgovarati. 

Постави коментар

14 Коментари

  1. Very interesting products!I didn't know about this brand :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan i zanimljiv post. Nisam probala ove proizvode. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши
  3. These products look really wonderful! I hope you are having a great week :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful post <3

    I followed you, I hope you want to follow me back <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/09/its-never-late-to-find-yourself.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3