Haul-Miss A

Ćao najbolji moji.
Sigurno ste čuli za sajt na kome se prodaje sve ali apsolutno sve za $1 www.shopmissa.com. Možete pronaći šminku, kozmetiku, nakit, tetovaže itd. svakako pogledajte njihov sajt. Čekala sam paket nekih 15 dana, i da naši divni carinici su mi naplatili to. Ali dobro, sve je bilo lepo i dobro upakovano, tako da nije moglo ništa da se ošteti niti polomi. Šta sam sve naručila pogledajte u nastavku..
AOA studio gel za obrve u nijansi Wonder brown. Naručila sam ga za drugaricu, tako o utiscima čekamo da ga dobro isproba. 
AOA wonder baked highlighter nijansa cupcake. Rozikast, jako tvrd na dodir, pigmentacija zadovoljavajuća, videćemo kako će se ponašati na licu. 
Amuse cosmetic, tečni mat karmin, nijansa ne piše, miris je jak i čudan, čudan za mene. Lepo se nanosi, aplikator je super, pigmentacija je u prvom sloju. Brzo se suši, međutim, lepe se gornja i donja usna. To je nešto nenormalno iritantno. 
Sledeća stvar je nakit, minđuše. Nisam mogla da im odolim. Sve su se lepo oprale alkoholom.
Veštačke trepavice mnogo dobro izgledaju. Prve su Amelia a druge Luella. Videćemo kako se ponašaju na očima.
Tetovažice.
Maske za lice znači sheet mask. U obliku maramice su i sve su za hidrataciju. Ićiće recenzije jedna po jedna na blogu.
I to je to, šta vam se najviše dopalo?


Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3