Prvi haul post u 2024.godini-DM i Lilly drogerija

Prvi haul post u novoj godini, nisam preterivala, kupila sam samo ono sto mi je potrebno. Vecina stvari je kupljena u Dm drogeriji, samo dve su iz Lilly drogerije. Volim da kupujem u obe drogerije, imaju dobre proizvode, a za nekoliko dana pricamo o novitetima u drogerijama. A sada mozemo da predjemo na haul. 

Prvi proizvod je maska za stopala, ovo je maska koju dobijate u carapicama. Ovo je novitet koliko sam mogla da primetim, nisam je do sada vidjala pa sam je uzela. Verjem da ce biti okej jer te Balea limitirane carapice su fantasicne. 
Uzela sam dve kesice kristala za kadu za kupanje, jedna je so a druga su kristali. Mislim nisu ove kesice nista posebno ali eto pruzaju spa momenat, volim da ih koristim u kadi. 
Novi gel za tusiranje koji sam ugledala je sa ovim cvetnim prolecnim dezenom, divno mirise, gelaste je teksture. Nekada se zasitim tih Balea kupkica ali se ponovo vratim jer su pakovanja prelepa. 
Sampon za dubinsko pranje kose, kazu da treba da se koristi jednom do dva puta mesecno ali i da moze da se koristi svako pranje. Videcu kako cu ga koristiti, ranije sam koristila ovaj sampon jednom mesecno i tako je bio sjajan. Videcemo da li se formula promenila jer pakovanje jeste. 
Dokupila sam dopunu za pranje stakla, meni je ovo sredstvo sjajno, dugo traje, lepo mirise, ima alkohol i to je sjajno jer skida sve. 
Uzela sam ovo visenamensko sredstvo za kuhinju i kupatilo, koristila sam prethodno iz Lidla i bilo je super, pa sam sada uzela ovo, nadam se da ce biti dobro. 
Uzela sam i ovo za sredstvo za kupatilo, svidja mi se kako na okean mirise, stvarno je odlicno, ranije sam ga koristila. 
Osvezivac sa mirisom limuna. Stavicu ga u kupatilu, pa cemo da vidimo kakav je. Gelaste je teksture, oseca se bas jako kako mirise. 
Uzela sam ovaj antibakterijski sapun za ruke, nisam do sada vidjala ovo pakovanje, mirise na cisto, nadam se da je dobar. 
Colgate optic pastu za zube uzela sam u Lilly drogeriji, bila je na akciji i bas sam zelela da je isprobam. Nadam se da ce mi biti okej jer sam toliko dobrih recenzija procitala za ovu pastu. I na akciji je do kraja januara. 
Velnea carapice, nisam do sada videla da ih imaju, mozda ih je bilo ali u drugom pakovanju, sada sam ih uzela i jedva cekam da ih isprobam. 

Pisite mi da li ste nesto isprobale. 

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3