Makeup favoriti 2023.god

 Vec je sredila januara, nadam se da vam je super krenula nova godina, da cemo svi biti uspesniji nego prethodne. Prethodni post je bio o beauty favoritima  a danas pricamo o 5 proizvoda a ticu se makeup-a. Makeup volim ali prosle godine sam imala vrlo malo vremena za to tako da nista posebno nisam isprobala novo, sve su ovo stari proizvode koje ste vec sigurno videli ali eto zelim da zaokruzim prethodnu godinu i sa makeup favoritima kao i svake godine. 

Prvi proizvod je Pixi maskara o kojoj sam pisala detaljnije na blogu pogledajte ovde . U sustini maskara je predivna, moja omiljena maskara, odlicno produzi trepavice, budu crne, divna maskara. 
Golden Rose ulja za usne, pisala sam o njima detaljnije ovde . Sjajna ulja koja obozavam, usne su hidrirane, proizvod nije lepljiv, savrseno ide uz samo olovku za usne. Obozavam ova dva proizvoda. 
Llums contur paleta koja sadrzi hajlajter i contur nijansu. Ovo je idealna paleta za sve svetle devojke jer ova paleta nije tamna a ni narandzasta. Odnos kvaliteta sa cenom je fantastican jer ce vam dugo trajati a uzivacete u ovoj paletici. Lako se blenda pa je odlicna i za pocetnike. 
Golden Rose olovka za usne, boja je odlicna, neka boja mesa koja se odlicno uklapa uz vecinu karmina koje imam. Savrsena nude nijansa koja prelepo izgleda na usnama, uz ulja koja sam prethodno pomenula se odlicno slaze. Kremasta ali opet dovoljno tvrda da ne mrda sa usana kada se nanese. 
Koji su vasi makeup favoriti??? 

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3