Colourpop Rudolph the red-nosed reindeer

Sigurno ste kliknuli kada ste videli ovu lepotu od palete na slici. I ja kada sam je videla nisam mogla da joj odolim pa sam je narucila. Colourpop Rudolph paleta senki za oci. Mozete je naruciti na sajtu colourpop.com.

Vec imam dve njihove palete i koristim ih godinama, tako da kada sam videla ove boje nisam se razmisljala vec sam je narucila. Pigmentacija senki je sjajna! Kao i sve njihove palete, sjajna pigmentacija, odlicne boje, kvalitet a najbolje od svega je njihova cena. Cena je tako pristupacna da stvarno treba mnogo vise da kosta jer moze da se uporedi sa skupljim brendovima. Imamo 15 senki, neke su mat a neke simeraste, njihovi toperi gliteri su neverovatni i njih morate da probate. Tako se lako radi sa njima, senke se lako blendaju, sjajno se uklapaju jedna sa drugom, ne uvlace se na kapcima, Mislim da je odlicna i za pocetnike jer se lako radi, nije zahtevna. Sada je na akciji pa ako vam se dopada pozurite i narucite je. 



Da li koristite Colourpop? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3