Potroseni proizvodi-Decembar 2023

Cao najbolji moji. 

Nisam sigurna kada je proletela ova godina, nije mi zao jer je bila zaista sjajna godina, nisam mogla da zamislim da ce se neke stvari tako dobro uklopiti. Verujem da ce sledeca godina biti jos bolja i uspesnija. 

Sto se tice mojih planova objasnicu u sledecem postu koji cete procitati pocetkom godine. A sada mozemo da predjemo na potrosene proizvode. 

Potrosila sam jedne papirne maramice, super su, te iz Lidla su mi omiljene. 
Cien Lidlov gel za tusiranje, trajao je jako dugo jer je pakovanje ogromno, volim ovaj miris i kupicu ponovo. Leti je mozda jos lepsi i pogodniji. 
Deft sredstvo za pranje sudova, uzela sam koje sam prvo videla u marketu tako da je bilo okej za tu cenu. 
Maska za kosu koju sam obozavala, dugo mi je trajala jer je potrebna mala kolicina, Lafy Natural je odlican brend koji prodaje proizvode za negu kose. Ova maska je cinila da moja kosa izgleda divno, nezno na dodir. Obozavala sam je. Imate post na mom blogu o ovoj masci. 
Pasta za zube koja nije nista specijalno, necemo je vise kupovati. 
Maska za lice koju sam kupila u Alexandar cosmetics radnji i koja je bila na akciji, pa kako nisam nista ocekivala zaista sam uzivala u njoj. Kupicu je ponovo. Glinena maska, odlicna, bas mi se dopala. 
Potrosila sam i dve svece. Prva je iz Lidla a druga iz Ikee. Obe su sjajne, kupicu ponovo. 

Nadam se da su vam se dopali ovi potroseni proizvodi, ja volim potrosene proizvode ali kada koristim jedne iste proizvode onda nema ni novih proizvoda a ni brzog trosenja. Nastavicu da objavljujem postove, nadam se da cete uzivati. Srecni praznici ljudi, hvala vam za sve <3 

Постави коментар

1 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3