Potroseni proizvodi-Novembar 2023

Cao najbolji moji. Jos jedan mesec i ova godina se zavrsava, mislim da je jos brze prosla nego prethodne godine. Tu su jos jedni potroseni proizvodi, jedva potroseni. Ove godine nece biti blogmasa ali bice par postova. Bice jedan post o tome sta planiram sledece godine i kako je ova godina prosla, pa da krenemo jako i motivisano. Zelim da se okrenem drugim temama jer me zanima dosta toga pored kozmetike i sminke. 

Prvi proizvod koji sam potrosila je ovaj ultra sensitive tecni prasak, nisam primetila nista specijalno, jakne sam obicno prala sa njim i bio je okej. 
Dva osvezivaca na wc skoljku kupljeni u Lidlu, odlicni, lepo mirise, oboji vodu, bas mi se dopadaju. 
Hedera Vita maska za kosu koja mi je najbolje radila posao, kosa je bila nahranjena, ojacana, sjajna, meka na dodir, sve je radila ova maska. Bas mi je bilo zao kada sam je potrosila. 
Loreal dream long sampon, sada imam vece pakovanje, savrsen sampon, obozavam ga, koristim ga dugo i kosa mi nikada nije bila lepsa. 
Nivea men je potrosio decko, okej je bila, mislim sve te muske stvari strava mirisu tako da ako planirate nekome da poklonite necete se pokajati. 
Nacomi piling za telo, pa ovaj piling je bio slab, pretvara se u neku penu, tekstura je jako cudna, nije kao klasican piling. Osecaj na kozi je okej, posle njega koza je mekana i divna. Ali mislim da necu vise kupiti jer zelim jaci piling koji ce stvarno skinuti mrtve celije sa koze. 

Koje proizvode ste vi potrosile ovog meseca? 

Постави коментар

3 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3