Potroseni proizvodi-Septembar 2023

 Cao najbolji moji, kako ste? Nadam se da ste dobro, da ste zdravi i da uzivate u ovom toplom vremenu. Septembar je divan mesec ali ja nisam mnogo trosila. Uskoro cu pricati o svemu sto me nije bilo, sto me nema na blogu i instagramu. Sada objavljujem samo potrosene proizvode jer to zelim da ostane redovno na blogu. Nisam mnogo proizvoda potrosila ovog meseca ali polako nadam se popravicu se. 

Potrosila sam Velnea gel za tusiranje sa pumpicom, bio je okej, lepo je mirisao, super je bio i kupicu ponovo. Balea mi je iskreno dosadila, ova kupka nista posebno nije bila. Pauziracu sa Balea kupkama jer jesu najjeftinije ali tako se brzo potrose da nemam kad da uzivam u njima. 
Ziaja marshmallow piling za telo, prelepo mirise, piling je grub, ostavlja onaj mastan trag posle kog morate da oribate kadu i to je mana ovog proizvoda. Posle njega koza je divna i mekana, odlican proizvod zaista, mozete ga cesto naci na akcijama. 
Potrosila sam Cien sampon za kosu sa jabukom, kosa zaista lepo mirise posle njega ali se isto tako masni posle jednog dana i to je mana ovog proizvoda. Jeftin je, bas je povoljan ali necu vise ni njega kupovati. Mislim da ima puno boljih i kvalitetnijih proizvoda koji mi rade odlican posao. Avon maska za kosu, ovo je bila katastrofa, meni ovo nista nije uradilo, nije je omeksalo, nije cak ni lepo mirisala, nista nije uradila. Ne dopada mi se. 
Cotoneve tupferi, meni su oni super, kad god su na akciji uvek ih kupim, sa njima skidam lak za noktiju. Denk mit za izbeljivanje vesa, super je, stalno kupujem, mozda se bas ne isplati na ovim kesicama ali ipak osvezi ves na 90 stepeni. Watte stapici za usi od Lilly drogerije, uzas, neki stapici nisu imali na drugom kraju vatu, ne dopada mi se, necu vise kupovati. Lidlovi su mnogo bolji. 
Sada koristimo ove povoljne muske brijace, super su, za taj novac kvalitetni i odlicni, vec koristimo drugo pakovanje. Balea sprej za telo sa zlatnim sljokicama, nema miris, samo ostavlja zlatne sljokice. Uzivala sam u ovom proizvodu, ali mu je rok vec istekao odavno, imam ga sigurno 3,4 godine i to je strasno koliko sam ga cuvala. 

Kako su vam se dopali ovi proizvodi ? Hvala sto citate moj blog, sto ste tu i sto me i dalje podrzavate pa i kada nisam aktivna <3 

Постави коментар

3 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3