Potroseni proizvodi-Oktobar 2023

 Cao najbolji moji, svaki put pricam istu pricu kako je moglo bolje, moglo je da sam se vise fokusirala na koriscenje prozivoda. Nazalost i ovog meseca sam fejlovala i potrosila sam samo par proizvoda, sto je iskreno razocaravajuce jer znam da mogu bolje. Ali eto i sada se nadam da ce sledeci mesec biti bolji. 

Prvu stvar koju sam potrosila je ova muska pena za brijanje, meni odgovaraju ovakve pene, mirisu lepo a neke i hlade. Nisam imala iritacije na nogama, super je mirisala, pumpica je radila do kraja sto mi se veoma dopalo. Ako volite muske pene za brijanje isprobajte. 
Muski brijaci, pa ove necu vise kupovati, potrosili smo 2 pakovanja i bila su okej ali posle par koriscenja vec su za bacanje. Vratili smo se na blue 3 koji su fantasticni, jesu mozda za nijansu skuplji ali gledajte da ih uhvatite na akciji. Plus ako ove brijace ostavite u kadi ili negde ovaj gel koji je na brijacu ce se otopiti, ulepice sve zivo oko njega, nisam bas sigurna da su ovi brijaci pravi izbor. 
Tecni sapun, uvek kupujemo ovaj, prijatno mirise, lepo opere ruke, dopada nam se pa ga koristimo porodicno. Stalno ih kupujemo u kucnim hemijama jer su tamo mnogo povoljniji. 
Vlazne maramice uvek imam u kuci, ako treba nesto da brisnem na brzinu, ne koristim ih za skidanje sminke. Ove su okej, lepo su mirisale, fine su. 
Na kraju sam potrosila 2 spreja protiv komaraca i insekata, kupujem ih u Dm drogeriji, letos sam ih najvise koristila i stvarno su stitili ali ne bas toliko dugo koliko pise na pakovanju, tako sam morala cesce da prskam. Miris je zagusljiv, pa nece odgovarati svima. 

Koje proizvode ste vi potrosili ovog meseca? Nadam se da ste bolje prosli od mene. :D

Постави коментар

0 Коментари