Potroseni proizvodi-Avgust 2023

 Avgust je prosao vrlo lepo ali nisam trosila mnogo proizvoda, nisam se trudila iskreno, koristila sam samo osnovno tako da nema puno proizvoda. A kako mi se zivot polako menja neke stvari ispastaju a to jeste blog. Nadam se da ce biti bolje u buducnosti, da cu imati novi sadrzaj za vas. 

Prvi proizvod jeste ovaj Dove piling za telo koji sam obozavala, ranije sam ih koristila dok su se prodavali u Lilly drogeriji. Sada su dostupni u Jankovic apotekama i Signal plus online prodavnici, pa ako ste u potrazi za Dove pilinzima tamo ih mozete pronaci. Piling je prelep, gruboca pilinga je divna, nije mnogo grub, odlican je. Ima nekoliko vrsti tako da planiram da ih sve isprobam. 
Momak je potrosio Balea men, to je nesto sto uvek imamo u kuci pa ih menja kada zeli. Divno mirise. Nature Box sampon, pa na pocetku sam bila bas odusevljena, kako je to prirodan sampon stvarno nisam ocekivala ko zna sta ali sam se odusevila. Moje odusevljenje nije trajalo dugo, kosa je pocela sve brze da se masni tako da sam bukvalno morala kosu da perem svakog dana. A inace kosu perem 2 puta nedeljno. Nisam bila odusevljena. 
Baby love maramice su nam stajale u auto, super su za brisanje ruku, kada nesto zatreba. Bioten vitamin C sam dobila, imala sam veliko pakovanje ali sam prosledila dalje, ne dopada mi se, ni miris ni ucinak. 
Koji od ovih proizvoda ste koristili? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3