Potroseni proizvodi-Jul 2023

Novi potroseni proizvodi su tu, nema puno proizvoda jer je ovog meseca bilo toliko vruce da nisam imala volju za trosenje proizvoda, narocito ne sminke. U ovom postu procitajte kratke utiske proizvoda koje sam potrosila. 

Potrosila sam Velnea aceton, kako je ovo bilo strasno, nikada vise necu kupiti. Ranije sam koristila jer ocigledno nisam znala za bolje ali sada ovo je katastrofa. Najbolji je Cien koji ima veoma blag miris i odlicno skida sljokice. Velnea ne preporucujem. Gillette Blue 3 muski set brijaca, fantasticni, dugo traju, obozavam ih i kupicu ponovo. Treci proizvod je turpija za pete iz Lidla, uzas, bacam je jer ne radi nista. 
Balea men 3u1, decko je potrosio, okej je, sada je kupio neku drugu koja nije Balea, verujem da su vise dosadile, pa isprobava neke druge. Camelia tecni sapun, meni je to sve isto, sve je okej to lepo opere ruke. 
Loreal Elseve sa hijaluronskom kiselinom, ne znam sta da kazem, nekada mi je bio okej, nekada i nije bas, lepo opere kosu ali ipak mi je bolji dream long koji sam ponovo kupila, iako me malo svrbi glava od njega na pocetku pakovanja ali bar raste nova kosa i prija mi kako je dobro opere. 
Velnea gel za tusiranje sa limunom, naravno kupljeno je samo zbog mirisa ali ovo pakovanje je neverovatno lose, curi na sve strane, nikako nije dobro za putovanja. Necu kupiti ponovo, potrosila sam prebrzo ovo pakovanje jer sve curi. 
Balea okej, vec sam se zasitila ovih kupkica, sledeci put biracu pazljivije. 
Papirne maramice, uvek kupujem za stocic, sve su mi okej, najcesce kupujem u Lidlu ali su mi okej i one iz kucne hemije. 

Koje proizvode ste vi potrosile ovog meseca? 

Постави коментар

2 Коментари

  1. Привет, Thank You for your articles. BTW Greetings fellow bloggers from Indonesia i want be your friend :)

    ОдговориИзбриши
  2. How frustrating that the shower gel packaging was not good! It is so frustrating when products leak everywhere. I hope you have a fabulous week <3
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3