Potroseni proizvodi-Jun 2023

Jun je prosao brzo ali bar nam je stiglo leto, potrosila sam nekoliko proizvoda, nisam se bas fokusirala na trosenje proizvoda i zato ovog meseca ovako malo potrosenih. Nadam se da ce sledeceg biti bolje. Jedno je sigurno a to je da sam prestala da kupujem bilo sta, trosim sve sto imam, u narednom nekom periodu obnovicu sminku tako da do tada trosim ono sto imam kako ne bih dosla u situaciju da bacam. Ima par proizvoda ovde koje sam morala da bacim a bilo mi je jako zao to da uradim ali sta da se radi. U sustini najbolje je da imate po jednu stvar iz svake kategorije i kada to potrosite da kupite novi proizvod. Tako necete doci u situaciju da bacate proizvode. 

Potrosila sam nekoliko makeup proizvoda, sminka se sporije trosi ali sam ponosna na par proizvoda ovde. Gel sljokice iz Avona, ne znam ko ih se jos seca, predivne su bile ali imam godinama i moram da ih bacim. Aura karmin, moram da priznam da sam ga koristila ali bez volje, formula je tako gusta, teska, ne znam, nije mi bas dopao. Colourpop su moji omiljeni karmini za usne. Sada kada sam potrosila sve njihove karmine narucicu ponovo neke lepe nijanse. Catrice dva korektora, nisu skroz potrosena ali ih imam godinama i vreme je da se pozdravimo. Promenili su miris i teksturu nisu vise za upotrebu. Essence puder sam potrosila, jos malo i necu imati vise zalihe pudera (haha :D). Puder je fantazija ali mislim da se vise ne proizvodi. 
Hedera Vita maska za lice, odusevljena sam, odlicno je cistila lice, divno je mirisala, uzivala sam u ovoj maskici za lice. Potrosila sam i jedan serum, niacinamid Nature Spell iz Alexandar cosmetics radnje. Fenomenalan serum i kupicu ponovo. 
Hedera Vita ampula za kosu, mislim da mi je ostala samo jos jedna. Koristim ih pre pranje kose, odlican proizvod za kosu. Medical Plants serum za kosu, tretman koji sam takodje koristila pre pranja, fantazija je za kosu. Meka, nezna, svilenkasta, predivna. 
Balea vazelin, bio je okej za stopala. Olovke za skidanje laka oko noktiju iz Lidla, osusile su se, tako da bacam. Hedera Vita tonik za lice, promenio je miris i teksturu, na pocetku je bio okej. 
Colgate pasta za zube, super je, kupicu ponovo. Pantenol okej je bio, nista specijalno. 
Isana muski gel za tusiranje, nista posebno. Moe28 za intimnu negu, Jessa mi je mnogo bolja i verovatno ovom necu vise davati sansu. 
Dve maske za lice sam potrosila, obe su bile okej, kupljene u Alexandar cosmetics radnji. Kupicu ponovo. 
Potrosila sam cak tri kupke. Farmasi je prelepo mirisala, parfemski. Balea limun je moja omiljena kupka. Afrodita po prvi put sam probala nesto i svidela mi se. Volim da menjam kupke, da isprobavam, tako da su ove tri bile fantasticne.

Kako ste vi prosle ovog meseca? Koliko proizvoda ste potrosile?

Постави коментар

6 Коментари

  1. Interesantan post, bilo mi je zanimljivo za čitanje. Kad si već pomenula Baleu, nisam probala miris koji ti imaš. Inače, živim u Crnoj Gori, a kod nas, koliko znam, njih nema nigdje da se kupe. Ali, dobila sam par kupki na poklon i losion za tijelo i baš mi se sviđaju. Odlične proizvode imaju. 👌🙌 Sjajno napisano. 👏

    ОдговориИзбриши
  2. It's great that you were able to use up a few products! That is always impressive. I hope you have a fantastic weekend!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  3. Hi! I didn't know these products before. have a great day!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3