Pixi Beauty Rose kolekcija

Cao najbolji moji!
Pixi Beauty ne prestaje da odusevljava, najvise volim kutije u kojima pakuju ove divne proizvode. Mislim da stvarno neko treba da ima mastu i kreativnost kako bi napravio nesto ovako dobro. Danasnja tema je Pixi ROSE kolekcija koja sadrzi: Rose ulje, hajlajter, balzam za usne i kremu za lice sa sljokicama. Mislim da svi znamo koji proizvod mi je omiljeni iz ove kolekcije? Krema naravno. Pa nastavite sa citanjem ako vas zanimaju ovi proizvodi. 

Prvi proizvod je ulje koje dolazi u staklenoj ambalazi sa pipetom koja odlicno radi svoj posao. Pixi definitivno ima najkvalitetnija pakovanja koja su napravljena od jake plastike ili stakla pa je retko da se mogu unistiti. Ulje je trofazno i mirise na ruze, prelepo je, tekstura je svilenkasta koja prelepo prija kozi. Meni se dopada taj efekat koji ostalja ovo ulje, hidrira, osvezava, sjajno je. Sporo se trosi tako da ce dugo trajati jer je potrebna mala kolicina za celo lice. 
Sledeci proizvod je roze hajlajter koji meni preleeeep, odlepila sam kada sam ga videla, jednostavno je prelep samo da se gleda. Prelepo sija na licu, lepo se nanosi, ne raspada se, odlican je. 
Balzam za usne mislim da je dostupan kod nas u Sephori ali nisam sigurna. Lepo mirise, jos bolje hidrira, stvarno je odlicno napravljen jer je dvofazan. Vec sam jedan koristila i bio je odlican. 
Na kraju roze krema sa sljokicama koje pruzaju neverovatno zdrav i sjajan izgled koze, odusevila sam se kada sam videla kako izgleda na mom licu. Lepo ujednaci ten, odlican je ako se samostalno nanosi ali i ispod pudera je fenomenalan jer pripremi kozu za puder. Ako volite sjajan izgled koze ovo je proizvod za vas i sigurna sam da se necete razocarati. 
Koji proizvod vam se najvise dopada? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3