Balea Niacinamide serum, AHA peeling

 Cao najbolji moji!

Kako ste? Da li uzivate u ovim lepim danima? Leto je konacno tu pa hajde malo da uzivamo. Danas pricamo o dva Balea proizvoda koji su najtrazeniji proizvodi trenutno. Mislim da je ceo internet poludeo i stalno je serum bio rasprodat. Kada sam ga probala shvatila sam zasto je toliko popularan. U nastavku pogledajte moje rezultate nakon samo mesec dana koriscenja. 

Balea niacinamide serum koji sadrzi 10% niacinamida i 1% cinka. Balea AHA piling koji sadrzi 5% niacinamida i 6% AHA kiselina. Balea Niacinamide serum i AHA peeling proizvodi dolaze u staknenoj ablamazi, serum ima pipetu dok piling ima pumpicu kako bi se lakse dozirao proizvod. Dopada mi se ovaj nacin koriscenja proizvoda jer to znaci da nemamo dodira sa proizvodom koji je unutra. Izgled proizvoda je super, plave boje koja asocira na hidrataciju. Serumi nemaju neki miris tako da mi je i to okej. 

AHA kiseline su odlican izbor ako ste poceli da koristite neki proizvod sa kiselinama, ali i ako niste, verujem da je ovaj proizvod odlican za sve koji zele a tek su pocetnici. Tekstura ovog pilinga je jako prijatna i gelasta, nema grudvica je ovo hemijski piling. Potrebno je 1-2 pumpice za celo lice, drzi se na licu 10 minuta i potom se ispirara toplom vodom. Jedna napomena ako koristite kiseline SPF je obavezan, narocito ako ih koristite ujutru. Verujem da vas sve zanima sta ce nam ovaj piling, sta on radi nasoj kozi itd. Uklanja mrtve celije sa lica, regulise proizvodnju sebuma sto je sjajno, suzava pore, sprecava nastanak bubuljica, jaca barijeru kozu, podstice regeneraciju i pruza hidrataciju. Proizvod za pozeleti. Namenjen je svim tipovima koze.

Niacinimad serum je odlican proizvod za sve koji se bore sa flekicama jer kakve rezultate sam ja postigla sa ovim proizvodom za samo mesec dana koriscenja. Tekstura ovog proizvoda je prava milina, po malo gelasta. Posle samo par trenutaka posle nanosenja seruma lice je prelepo, nezno na dodir, mnogo mi se dopada kako mi koza sija posle njega, ali mislim na to kako izgleda zdravo. Serum je namenjen svim tipovima koze i ovaj serum pruza hidrataciju. Serum sam koristila ujutru i uvece, dok piling samo uvece. Mozete ih pronaci u DM drogerijima. 
Koji proizvod vam se vise dopada? 

Постави коментар

2 Коментари

  1. Hvala! Baš sam htela da probam niacinamid. Nisam imala pojma da Balea ima ovakve proizvode, a The ordinary mi nije baš dostupan.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3