Potroseni proizvodi-Avgust

Cao najbolji moji! Kako ste? Kako ste proveli leto? Da li ste se odmorili? Nadam se da jeste i da se spremni za nove izazove. Danas se zavrsava mesec avgust, konacno je malo hladnije pa moze da se dise. Stigli su jos jedni potroseni proizvodi, nisam bas zadovoljna, moze to i bolje ali dobro, drago mi je kako trosim i kako uzivam u proizvodima. Pa mozemo da predjemo na post. 

Potrosili smo kupke za telo, Balea vanila i kokos pa koristila sam je ranije, nisam bas odusevljena, dok ova roze je katastrofa, nikome ne preporucujem. Nema ni miris, tekstura je uzasna. Balea men standardna kupka, odlicna kao i uvek. 
Elvi tecni sapun u pakovanju od 1 litra, odlican za pranje ruku, bas je lepo penio i od mene preporuke. Organic shop piling za telo od manga, kupljen je u Benu apoteci, odlican piling, secerni je i mnogo lepo pilinguje kozu, ima nekoliko vrsta pa mozete da pogledate i izaberete za sebe. 
Rexona stik sa aloe verom, prosao mu je rok, ne volim da bacam proizvode ali poceo je i da smrducka. B.U dezodorans, moji omiljeni parfemi i dezodoransi, obozavam ih, koristila sam ih u srednjoj skoli i tako su prijatni i lepi, ima dosta mirisa pa ih potrazite u drogerijama ili nekim bolje opremljenim radnjama. Cotoneve stapici, odlicni, kao i svaki drugi. Oral-B konac za zube, okej je bio, trajao je citavu vecnost. Denk mit, okej je, mada ga necu vise kupovati, ima bas jak miris koji mnogo gusi, sto se tice dezinfekcije slazem se da je nesto radio a kao sto kazu da je skidao kamenac sa slavina, ne bih se slozila. 
Brijaci, prvi je cini mi se Venus brijac i odlican je bio, oni su mnogo ostri, ali traju bas dugo, ovaj plavi muski je uzasan, dve ostrice ima i nista ne radi, jednom sam obrijala noge i to je bilo to od njega. Balea turpija i Balea renda, ne dopadaju mi se, ocekivala sam vise, obe su se potrosile jako brzo, renda vise ne radi nista. Moracu da potrazim neke druge. Ako imate neke preporuke pisite. 
Divage ajlajner, jednom sam ga probala i on se osusio skroz, ne razumem teksturu ovog proizvoda. Bio je dobro zatvoren, cetkica je tvrda, prvi put mi je bio okej a sledeci put je bio vec suv, uzas. Colourpop karmini potroseni su, veoma je lepa bila ta kolekcija boja, pravih jesenjih, obozavala sam ih i cesto sam ih nosila. Llums takodje se osusio, formula uzasna. Essence balzam za usne, promenio je miris, dobila sam ga na poklon ali vise nema svrhe cuvati ga. 
Maska za stopala, odlicna, carapice su okej, natopljene su kokosovim uljem, pa ja volim da dodam i vazelin pa da obujem carape, sve preporuke.  Tea tree its skin kozmetika, odlicna maskica, ovo je bio moj prvi susret sa njima i bas sam se odusevila kako mi je lice bilo lepo i nezno na dodir posle nje. 
Ovo su najbolje vlazne maramice koje sam ikada probala, tesko je da ih pronadjem ali nadam se da ce u kucnim hemijama stici. Toliko su lepo i jednako natopljene, bukvalno do poslednje su sve bile vlazne, sto je prava sreca, jer danas retko koje maramice mozete da potrosite do kraja. 

Koji proizvod od ovih koristite i kakvo misljenje imate o njima? 

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3