Potrošeni proizvodi-Januar

Ćao najbolji moji!
Odlučila sam da pišem potrošene proizvode na kraju svakog meseca, tj.to je trebalo tako oduvek da bude, ali ja sam uvek mislila kako je to malo proizvoda za post itd. Od sada pišem na kraju svakog meseca, nekada će biti malo nekada puno ali trudiću se da trošim proizvode jer ove godine samo trošim proizvode, ne kupujem jer sam se pridružila izazovu no-buy-challenge-2020
Pa u nastavku pogledajte šta sam sve to potrošila do sada, neki proizvodi su i pre Nove godine, da se ne zbunite, jer nisam mogla baš ovoliko da potrošim za samo mesec dana.

Micelarna voda Nivea, imam je baš dugo, potrošila sam je konacno jer je pakovanje ogromno. Mislim 400ml ne možete baš tako lako da potrošite. Okej mi je bila, nisu me pekle oči od nje što je super, nije bila agresiva i baš mi je lepo skidala šminku.
Balea suvi šampon, ima jak miris, to mi je smetalo, a i ja kao i svaka devojka ne znam kada je dosta. Da je nešto radio jeste, ali nisam sada pala u nesvest. Ne verujem da će se više naći u mojoj kolekciji. 
Dalia hydra perfect noćna krema za lice, meni je bila super ali je mojoj mami više odgovarala. Lepo hidrira, baš je lepa na koži. 
Face cream Velnea, pa nije mi se baš dopala, nisam je koristila za lice, već za ruke.
Bioten krema je super za hidrataciju, probala sam je nekoliko puta, više je moja mama koristila i njoj je bila super za telo i ruke. 
Oriflame Essentials krema za lice, odlična, savršena krema i za telo i za sve što je potrebno da se hidrira.
Balea gel za tuširanje, okej je bio, svi Balea gelovi su mi super, samo mi se nekada koža zasiti njih pa ih promenim.
Balea šampon protiv peruti, okej je, nije mi bas očistio kožu glave ali mi je dosta smanjio perut, lepo miriše.
Avon naturals piling grejp, brzo sam ga potrošila, nije ništa specijalno, lepo miriše.
Avon piling od čokolade, odličan i kupiću ih još 10 da imam u zalihama haha. Ko nije probao ne zna šta je uživanje, toliko ga volim. 
Tuferi, veliki i mali. Odlični, nemam problema sa njima, ne izvoljevam da želim neke specijalne kada svi rade isti posao, skidaju šminku odlično.
Balea pena za brijanje nogu, radi kao i svaka druga pena za brijanje, nisam sada pala u nesvest, lepo miriše, brijač lepo klizi preko ove pene, nisam imala neprijatna iskustva.
Eos micelarna voda, ruska, već sam pričala o njoj, ali sam sačuvala pakovanje pa sam ubacila u nju Nivea micelarnu vodu, i evo sada je konačno bacam. 
Swedish spa-maska za lice koju obožavam, jedva čekam da se opet pojavi u katalog i da je kupim. Obožavam je, prelepo hidrira, matira lice, malo prosvetli, prelepo se skida sa lica, ma obožavanje jedno! 
Maskara za obrve i trepavice providna, ništa ja nisam videla da ovo radi. Ako neko zna kako treba ovo da bi radilo neka kaže. Potrošila sam je, mazala sam je kada popunim obrve.
Ingrid baza, konačno je otišla da je više ne gledam. Nekada mi je bila najbolja jer nisam znala ni za šta drugo. Kada sam probala druge proizvode shvatila sam kakvo je smeće. 
Donto dent pasta za zube, sensitive, probali smo i onu fresh i obe su mi super. Povoljne su i baš su fine. 
Revlon neki regenerator u spreju, bar mislim da se tako zove. Koristila sam ga za krajeve kada operem kosu, nisam primetila da nešto radi, nemam pojma, mnogo je mala bočica pa se brzo potrošila. 
Testeri
Prva je kao maska za spavanje za lice, prijatno je jako, imam još 19komada u kutiji. Tako da biće u potrošenim proizvodima.
Garnier meni se ovo dopada, ali nemam pravo da kupim proizvod jer ne kupujem ništa od kozmetike i šminke.
Eveline SoS odlična maska, lepo mi je hidrirala ruke, posebno zanoktice, preporučujem.
Peel Off maska Balea, užas! Samo lepo pakovanje, ništa drugo, maska jako boli kada se skida i ništa ne radi. 
Foot balm odličan tester, dobila sam ga u nekom časopisu.
Balea feel well kristali kupka za stopala, imam ih još par u šteku, odlična kupka, stopala su mi mekana i nežna na dodir.
Maska za stopala Balea najbolja maskica koju sam probala. Prodaje se ovako pojedinačno, obožavam je. Preporučujem. 
Maska za kosu, dobija se i kapica koja je odlična, sačuvala sam je za ulja itd kada stavljam noću. Odlično pakovanje, mada planiram da probam sa nekom drugom maskom za kosu da stavim kapicu. Mislim da će efekat biti sjajan. O sledećim maskama možete pročitati ovde klik ovde.
Dve maske za lice, to su one koje su iz dva dela, gornji i donji, sviđaju mi se. Ovo je Korejska kozmetika i već sam pisala o njima. 
Takođe Koreja, maska koja obuhvata bradu i uši. Odlična maska, najviše mi se dopada od svih ovih.
Sve naredne maske su na isti princip, jako su natopljene, možda i previše, lepo hidriraju i svakako preporučujem.  



Za kraj, sakupljajte čepove, vama je to malo nekome je puno. Budite ljudi, ništa vas ne košta. 
Ljubim vas! 

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3