No buy challenge 2020

Ćao najbolji moji!
Nije me bilo nekoliko nedelja na blogu, potrosila sam inspiraciju u decembru na blogmasu, stvarno je trebalo puno vremena, strpljenja i slikanja. Sada traje januarski ispitni rok, učim i sada mogu da kažem da nemam vremena za blog ali istina je da nemam ispiraciju za životom a ne za fotografisanjem. Međutim, kada malo popričate sami sa sobom, rešite neke stvari i bude vam puno bolje. 
Danas pišem o izazovu koji sam počela da primenjujem od 1.januara ove godine. No Buy izazov. Za mene ovaj izazov predstavlja da kažem NE implusivnoj kupovini, ne moram da kupim sve što vidim i što mi se svidi. 
Zadala sam sebi cilj da prvo SVE potrošim što se nalaži u mojoj kolekciji kozmetike pa onda mogu da kupim neku umivalicu, gel za čišćenje lica itd. O maskama za lice da ne govorim jer ih imam sigurno još 20. 
Ne mogu da kažem da sam sve kupila, nešto sam i dobila, to je u redu. Neke proizvode sam prodala na sajtu mojekrpice.rs ako znate o čemu se radi, to je sajt na kome možete da prodajete stvari, od cipela do nakita. Za neki dan ide post, šta sam sve to prodala, očistila sam kozmetiku i šminku i sada koristim samo ono što volim i što mi odgovara. 

Nekada sam imala kompleks da želim da imam sve što vidim na instagramu, youtubeu, sve što su imale druge devojke želela sam i ja. To sam bila ja sa 17 godina, na početku bloga. Želela sam veliki makeup kutak, gomilu šminke, i onda je nastao problem. Istekao je rok na nekoliko proizvoda koja sam čuvala eto da ih duže imam. (Ne razumem?!??!) 

Prošle godine sam dosta smanjila kupovinu, ali ove sam čvrsto rešila da se to više nikada ne ponovi. Kupim proizvod, koristim, ako mi se ne dopada prodajem ili ga poklonim drugaricama, ako mi se dopada iskoristim ga do kraja i ide u potrošene proizvode. Prosto i jednostavno. 

Toliko volim da čitam Raspikuću na instagramu da je to čudo jedno, devojka toliko dobrih saveta daje. Radi se o štednji koja nam je svima previse potrebna. Ovde sam pisala o štednji pa ako vas zanima pogledajte klik ovdeee. Neke stvari sam promenila i želim još da menjam. 

Napravila sam bullet journal, jedva čekam da vam ga pokažem. 
Skrenula sam totalno sa teme haha, šta ću, volim da popričam sa vama. Dakle ko želi može da se priključi izazovu, meni ovaj izazov traje do kraja života. Ne želim da bacam novac, kada mogu da ga potrošim na neki izlet, putovanje itd.. 

Постави коментар

0 Коментари