Prom dresses online

 Ćao najbolji moji.
Još jedan tekst sa haljinama koje su predivne, po super ceni i kvalitetu. Izabrala sam 5 haljina koje vam predstavljam danas, linkovi su ispod svake fotke! Izabrala sam iz kategorije prom dresses online Radi se o sajtu 27dress.comU nastavku pogledajte koje sam to haljine izabrala. 
Prva haljina je nežno roze, dugačka, sa ovim super dodatkom na ramenima koje padaju, odlično je sastavljena, detalji su prelepi i devojka koja je nosi je preslatka.
Druga haljina je plava sa šljokicama, ja sam oduševljena! Izgleda tako moćno, kraljevski, predivno!
Treća haljina je sa zlatnim detaljima koji predivno uklopljeni i sastavljeni sa materijalom, zlatni detalji sijaju baš, gola ramena, predivno. 
Četvrta haljina elegantna jednostavna crvena haljina, ubacila sam je ovde zato što svima je potrebna jedna ovakva crvena haljina. Na tankim bratelama, boja je krv crvena što mi se još više dopada.
I na kraju haljina za kraj je tamno plava sa šljokicama, izgleda top, sviđa mi se dekolte kako je urađen, sviđa mi se kako haljiina pada na dole, predivno stvarno. 
Pogledajte njihove kolekcije i kategorije, svako može da pronađe nešto lepo za sebe. Uživajte! 

Ostavite neki komentar, ljubim vas


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3