Poklon paket @miryaam.makeup

Ćao najbolji moji!
Pokazala sam na story da sam dobila nešto od Mirjane i sada je konačno to jedan paketić i unboxing istog. Mi smo se dogovorile da poklonimo jedna drugoj nešto, a pošto se dopisujemo već godinu dana imam osećaj kao da smo prave prijateljice a ne virtualne preko instagrama. Dovoljno je bilo da se upoznamo da skapiramo ko šta voli pa takvi su i poklončići. U nastavku pročitajte i pogledajte šta sam sve dobila.. 
Prva stvar je bila kada sam otvorila kutiju neseser Avon koji je sadržao sve ostale stvarčice. Izgleda lepo i prijatnog je materijala, baš je kvalitetan na dodir.
Sledeće stvarčice su bile spajalice i cirkončići. Jednom prilikom sam je pitala kako su joj fotografije tako dobre i svetle a ona mi je poslala ovo što je bilo zaslužno za to.
Sledeće stvarčice su dve kremice za ruke, nisam ih još otvorila ali pakovanje je baš medeno, a miris ne znam kakav je. Iskreno u Farmasi katalogu nikad nisam videla ove male kremice ali mi je drago sto sam ih dobila da ih isprobam i javim utiske. 
Nude kolekcija Golden Rose, pečena senka, sviđa mi se boja ali je još uvek nisam probala ali jedva čekam. Mislim da će odlična da bude kao hajlajter. Sjajna je i baš lepa.
Stikeriii! Ovome sam se najviše obradovala haha, prelepo se uklapaju u planer! 
Razne maskice za lice, Balea, Vichy i MBeauty. Baleinu stalno koristim ostale jedva čekam da probam!
Naravno hajlajter koji sam dugo želela Mirjana mi je poslala. Boja je divna, prelep hajlajter ali tek ću da ga testiram.
Golden Rose Ice color, pink neon boja! Prava letnja! 
Aura nova kolekcija karmina, nisam probala ali se radujem što sam dobila priliku, probala sam staru kolekciju ali verujem da znam šta mogu da očekujem. Nijansa je 639 one kiss.
Hvala Mirjani na ovom prelepom paketu! Vidi se da se potrudila oko paketa!

Nadam se da vam se svideo post, ostavite neki komentar, ljubim vas


Постави коментар

0 Коментари