Dm haul #11

Ćao najbolji moji!
Nedostajalo mi je pisanje, sada pišem vama omiljeni post na blogu, dm haul post. Dobro, volim i ja da čitam šta je ko kupio i koliko je platio. Još ako je neka akcija, da padnes u nesvest. Sada sam ulovila akciju od 15% na ceo asortiman. Odlična akcija, uz proizvode pišem vam i cene, pošto i to mnoge zanima. Uzela sam par stvari zato što mi trenutno nije potrebno nešto određeno. 

Prva stvar je gel za rashlađivanje stopala od 100ml. Sa mentom i uljem nane. Jedinu kremu za stopala sam probala iz Avona sa mirisom lavande. Jedva čekam da probam i vidim kakva će koža biti. 186 rsd.

Balea krema za predeo oko očiju 15ml, mislim da sam se zeznula i nisam uzela aqua liniju, nadam se da će ova isto biti dobra. Kaže da je za normalnu kožu, sa aloe verom. Probala sam 2 kreme do sada i nadam se da od ove neću plakati. 118 rsd 

 Balea so za kupanje sa mirisom nara i pomorandže 80g. Jedva čekam da se brčkam u ovome. Jedna devojka ih je hvalila na instagramu zato sam ih i uzela. 67rsd

 Balea piling Calm Down 200ml sa mirisom vanile i cvetom pomorandže. Ova kombinacije je top. Meni se svideo miris na prvu. Obožavam pilinge, čak i više od gelova za tuširanje. 135rsd

 Kupila sam čak dva pilinga za lice. O b o ž a v a m  pilinge za telo, lice, ma za sve. Prvi je piling gel 75ml za normalnu i mešovitu kožu, nežno i osvežavajuće sa aloe verom. 106 rsd. Dok drugi je balzam za čišćenje lica smeđi šećer i čia 100ml.  169 rsd. Sada kada sam pročitala izgleda da nije piling, već kao umivalica, videćemo to detaljno. 

 Univerzalna kremica sa vanilom i čokoladom, kupujem ih zbog pakovanja. Ovako kao kremica mi služi za ruke. 101rsd.

 Balea aqua sprej. Obožavam celu liniju Aqua zato što je na bazi vode i to je odlično. Sada nisam mogla da ga ne kupim, konačno je tu, prsnula sam ga jednom i oduševila sam se kako pomaže u rashlađivanju, mislim da sam trebala više da kupim ali uskoro se otvara dm drogerija u Zaječaru tako da će nam biti na dohvat ruke. 194 rsd


Nadam se da vam se svideo haul post, pišite mi šta ste probali od ovih proizvoda. Ljubim vas


Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3