Potroseni proizvodi #18

Ćao najbolji moji!
Stigli smo do još jednih potrošenih proizvoda, volim da ih pišem a i da ih čitam zato što tada najbolje znate da li vam je proizvod bio okej ili ne. Volim da trošim, ništa ne bacam. 
Pitala sam vas na instagramu da li želite makeup kolekciju na blogu i glasali ste za da. Pa po sekcijama objavljivaću postove. Biće mnogo sve u jedan post da smestim. Nema mnogo proizvoda pa možemo da pređemo na post.

Balea umivalica plava sa cvetom lotosa čini mi se. Koristila sam je sa četkom za lice, sa sunđerom i uvek je čistila lice kako treba. Tekstura je baš gelasta a potrebna je mala količina za celo lice.
Avon ružina vodica, koristila sam je za sve i svašta. Moram da je naručim opet. Prijatan miris, lepo je hidrirala lice, koristila sam je kao za skidanje šminke, pa kao i tonik. 

Herb&Oil piling za telo, ima jak herbalan miris na ružu čini mi se. Piling je grub i jak, možda za devojke koje ne volite toliko jake pilinge da zaobiđu ovaj. Meni se dopao baš zbog toga što je jak i volim kada pocrveni koža posle pilinga, znači da je skinut mrtvi sloj. 
Avon naturals potrošen je konačno! Meni retko koji losion za telo odgovara, o tome u nekom drugom postu. Imala sam neki odnos da se malo volimo malo mrzimo. U suštini ima dobru formulu za hidrataciju, samo da pogodite doba godine haha. Ima šljokice to će vam se svideti. 
Olival suvo ulje za telo, lice i kosu. Koristila sam ga za svee i bio je fantastičan! Odlično ulje koje bih kupila ponovo! Imam još jedno sa zlatnim šljokicama čeka u red. 

Dve kreme za ruke iz Avon kolekcije. Obe su bile okej, nisam sada pala u nesvest ali okej su za svakodnevno mazanje ruku. 

Velnea roze skidač laka, njega već godinama kupujem okej je, skida i šljokice. 
Rexona stik ovaj mi za sada odgovara, sada sam uzela zeleni i super miris ima. Ne ostavlja one ruzne bele tragove. Da li se manje znojim pa da, ima razlike. 
Aeroseptic za sve po kući, odličan za lap top, za brisanje makeup stočića, za ogledala, za vazduh za svee.

Multiactiv maska koja je bogato natopljena, ima 3 koraka po kome nanosite masku, odlična stvar, kupiću ih još!
Balea aqua i na ptice već znaju da je ovo najbolja maska za lice za hidrataciju i to u cenovnom rangu od 100rsd. 
Oriflame maska, kao kremica, nije mi se svidela.
Plava maskica je od kozmetikeiparfemi.rs ima ih u apotekama, takođe ništa specijalno. 
Keune kapsule, bile su okej, nisam pala u nesvest. 

Maslinovo ulje potrošeno, mislim da nemam šta da kažem, koristila sam ga za sve i svašta. 
Tuferi watte watte još jedne potrošene. 

Nadam se da vam se svideo post, komentarišite! Ljubim vas!


Постави коментар

2 Коментари

  1. Ja također kao i ti volim da pišem post o potrošenim proizvodima,a i da ih čitam. Isto ne bacam ništa nego potrošim do kraja da steknem pravi utisak o proizvodu. Super post draga! :)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3