Mr.Black 24K Gold Anti-Aging Mask-Serum

Ćao najbolji moji.
Danas pričamo o novitetima koji su pre nekoliko dana zakucali na moja vrata. Bili su savršeno upakovani, baš me je iznadilo pakovanje, kao paketić za vreme praznika. Naravno, to je moj Zlatni dečak Mr.Black. Dakle, u paketiću se nalaze dve zlatne maske za lice i serum sa lice sa 24 karatnim zlatom. Jedva čekam da ih testiram i javim utiske. 
Izgled paketa me je iznenadio. 
Mr.Black 24 Gold Anti-Aging Mask. 
Inovativna 24K Gold Anti-Aging maska za lice u formi hidrogela sastoji se od prirodnih sastojaka čistog zlata, kolagena i jedinjenja koja hidriraju kožu i pružaju vam mladalački i blistav izgled. 
Mr. Black 24K Gold Anti-Aging Serum je luksuzni tretman za negu koji sprečava starenje kože i daje joj mladalački, glatki i sjajni izgled. Formula sa 24K zlatom potiče još iz vremena Kleopatre, te ga kao i Kleopatra možete koristiti i Vi kao sredstvo za smanjenje bora i poboljšanje elastičnosti i čvrstoće kože. 

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? 

Постави коментар

10 Коментари

  1. Vidjela sam već ove proizvode na tvom insta profilu i izgledaju fantastično, sigurno su i dobri :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  2. wau izlega bas burzujski ta maska ja mislim da ima nesto slicno u dm-u :)

    moj novi post je na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.com/2018/06/pastel-pink-skirt.html
    ako nisi molim te pogledaj moj novi video
    https://www.youtube.com/watch?v=gHrOaUoM8J0&feature=youtu.be

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni su proizvodi :) mnogo mi se dopada serum, odlicno hidrira a ne oseca se na licu <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3