10 knjiga za 999 rsd- Laguna

Ćao najbolji moji.
Istog dana kada je počela akcija izabrala sam knjige koje želim, ali sajt je očigledno toliko bio prepun da me je stalno izbacivao sa sajta. Pa posle od prilike 7 sati pokušavanja uspela sam da naručim. Knjige su stigle posle 3 dana. Sve je bilo super upakovano kao i obično. Izbrala sam 10 knjiga, jednu imam x2. Sada možete da vidite koje sam to naslove izbrala, a kada smislim serijal sa knjigama pisaću o njima, još samo da prođe ispitni rok. Pa možemo da počnemo:

Sve je to ljubav! Natalija Dević
Radikalnost ljubavi. Srećko Horvat
Prva ljubav. Mario Liquori
Ona&ona. Vesna Radusinović
Žena bez horoskopa. Ana Radmilović
I ovo će proći. Milena Buskets
Muškarac u izvesnim godinama. Vanja Bulić
Žena sa crnim šeširom. Natalija Dević x2
Objasni mi ljubav. Mirijam Štajn i Grit Šuster
I to je to, da li ste vi ulovili nešto na akciji?



Постави коментар

12 Коментари

  1. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoo, 10 knjiga za 1000 dinara, pa to je nevjerovatno ovi naslovi djeluju baš primamljivo, nadam se da u budućnosti možemo očekivati neku recenziju vezanu za neku od ovih knjiga :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    Keychains with your name

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopadaju naslovi koje si izabrala. Za neke sam čula i pokušavam da ih pronađem, a za neke nisam. Ali svakako ću pročitati recenzije i o njima. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, great items, like it so much! Lovely!
    Fantastic review. Enjoy in day! ♥
    Visit my Website: Birthday mugs with photos

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3