Olival čarobno suvo ulje i zlatno ulje

Ćao najbolji moji.
Konačno je tu i recenzija o ovim proizvodima, najboljim proizvodima koje sam probala za telo, lice i generalno kožu. Olival kozmetiku možete pogledati ovde. Mislim da proizvode možete poručiti na njihovoj instagram i facebook stranici. 
Čarobno suvo ulje. 
Olival čarobno suvo ulje za telo, lice i kosu. Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lešnik, argan, jojoba, ruža i makadamija) koja čine kožu mekom i svilenkastom, a vrhove kose nahranjenim i zaštićenim. Suvo ulje se upije u kožu u trenu, ostavlja je sasvim suvom, mekom i nežnom na dodir. Idealno je za negu kože nakon sunčanja, ne samo zbog štetnih UV zraka već zbog velikog gubitka vlage, jer u potpunosti hidrira i vraća nežnost i mekoću. 
Čarobno zlatno suvo ulje.
Olival čarobno suvo ulje sa zlatnim česticama za telo, lice i kosu. Sadrži pet sastojaka kao i gore navedeno ulje. Razlika je što ovo ulje ulje svojim zlatnim sjajem daje koži za nijansu tamniju boju, posebno naglašava preplanulost, a kosi naglašava sjaj. 
Ovo je zlatno ulje kada se tek nanese.
A ovako sija.
Zaključak. 
Pa moram da priznam da sam više koristila suvo ulje, koristila sam ga za telo, kosu, lice, nokte. Kosa je bila veoma meka posle ovog ulja, nanela sam ga i držala nekih 3h na glavi, kada sam isprala, kosa je bila sjajna, meka na dodir, oduševila sam se kakav sam rezultat dobila. Na telu sam ga koristila, ja sam prva koja ne voli da joj koža bude masna, lepljiva, zato sam do sada izbegavala ulja, ali sada ovo obožavam! Za lice sam ga mešala sa kremom i to je bila odlična kombinacija. Zlatno ulje sam koristila samo na telu, sviđa mi se kako izgleda, još malo i tu je leto, tako da ga čuvam kada potamnim da ga koristim, inače je odlična kombinacija, lepe su šljokice. 
Da li ste koristili ove proizvode?

Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3