Hot Spring Sauna Masque 7th Heaven-Recenzija

Ćao najbolji moji.
Kao što ste već sigurno videli na mom instagram story-u najavila sam da će biti recenzije ove divne maske za lice. Radila sam već recenziju za jednu maskicu, i tu sam predstavila 7th Heaven brend tako da to možete pogledati klik ovde. Danas je na red došla ova topla prolećna sauna maska za lice. Uživajtee! 
"Samozagrevajuća sauna maska otvara pore za dubinsko čišćenje. Prepuna hranljivih sastojaka, vulkanske zemlje u prahu sa seckanim đumbirom. Piling bambusa nežno odstranjuje mrtve ćelije." Upotreba: Oprati lice, ostaviti vlažno, naneti masku na lice, opustiti se 10-15min, nakon toga isprati.
Konačan utisak je da je maska fantastična, ima taj efekat zagrevanja dok se nanosi, vrlo je zanimljiva. Boja je isto lepa, miris je prijatan. Posle 20 minuta masku sam skidala sa malo vode i kružnim potezima ujedno sam radila i piling. Osećaj posle maske je čistoća, hidratacija, zdrav izgled kože. Oduševljana sam i definitivno ću nastaviti da ih koristim! Svima preporučujem! 
Maskice možete pronaći na njihovom sajtu i Lilly drogerijama po vrlo pristupačnim cenama.
Možete pogledati njihov sajt www.my7thheaven.com
Pratite ih na facebook-u i Instagramu.
Ljubim vas


Постави коментар

10 Коментари

  1. great post...
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    ОдговориИзбриши
  2. Kako ja patim za ovim maskama!
    Navodno su od skoro dostupne u bingo marketima pa jedva čekam kupiti, fenomenalna recenzija i super fotkice ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga i fantastična recenzija! Ja nažalost nisam probala još uvek ni jednu njihovu maskicu, ali čula sam baš mnoogo preporuka. :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Čitala sam baš puno recenzija o ovoj maski i mnogi je hvale. Iskreno, nisam je isprobala, ali mislim da bi mogla da ode na moju shopping listu (ako je nađem na našem tržištu :/)
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  5. Isprobala sam njihovu masku sa cokoladom i bila mi je sasvim dobra. Ova mi se cini super i kupiti cu je prvom prilikom. 😊

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3