Šta se nalazi u mom neseseru?

Ćao najbolji moji. 
Ovaj post planiram već duže vreme, i sada konačno je tu! Moj neseser ste već videli u ovom postu klik klik. Od odličnog materijala je, boja je predivna, a dovoljno je velik da stane sve što mi je potrebno. U mom slučaju ne trpam sve što stignem u njega. Ovaj neseser služi samo za šminku, a imam drugi koji je samo za kozmetiku. Pa danas vam prikazujem svoj makeup neseser.
 Najviše mi se sviđa detalj kao privezak. I sve je pink gold. Proizvodi se posle određenog vremena menjaju naravno.


 Primetićete da ima vrlo malo stvari, ovde ne držim četkice pa se iz tog razloga ne pojavljuju. Koristim sledeće stvarčice:
Aura Face Contour paleta. Znam da unutra imam puder u kamenu za setovanje, hajlajter, bronzer i konturu. Sve što mi treba nalazi se u ovoj paleti, zato je svuda i nosim :D Moja je u nijansi dark. Uskoro detaljna recenzija.
Catrice puder. Pa nije loš puder, meni je nijansa idealna, lep miris ima i vrlo korektnu prekrivnu moć. Moj je u nijansi 010 even vanilla. Planiram recenziju.
Golden Rose korektor. Ovaj korektor ste mogli da vidite u ovom tagu klik klik. Moj je u nijansi 02. Prikriva podočnjake, lepo se blenda. 
Essence all day 16h. Skoro sam ga potrošila, izvućiću stoper verovatno da bih ga potrošila baš do kraja. Miris je okej, koristim ga za prosvetljivanje ispod očiju. 
Avon baza za oči. To je moja prva i jedina baza za oči, koristim je stalno i nikako da se potroši, stvarno je obožavam! 
Essence roses paleta. Imam ih tri, i sa svakom bojom sam oduševljena. One su prve palete za koje se uhvatim svaki put kada šminkam oči. Vrlo su pimgentovane i lepo se blendaju. 
Maybelline Lash Sensational Luscious Mascara. Recenzija klik ovde.
Golden Rose olovka za obrve. Ne usuđujem se da je promenim, nijansa je odlična. Lepo se zarezuje, ne trusi se, dovoljno je tvrda a nije previše meka odlična je.
Baby lips se nalazi u ovom tagu klik klik. Labelo koje hladi usne i ima miris i ukus mentola. 
Aura Matte tečni karmin. Obožavam tečne mat karmine tako da je ovaj uvek prisutan. Svi ih već dobro poznajete. Nijansa 602 Ring a bell. Nežna rozikasta nijansa.
Golden Rose 10. Omiljena nijansa i najbolja nijansa u njihovoj celoj kolekciji. Obožavam je, uvek se brzo rasproda tako da ću verovatno kupiti još par komada da ih imam u zalihama. Svakome drugačije stoji, složili smo se da se prilagođava vama. Čudesna boja. 
Da li koristite neki od navedenih proizvoda?

Постави коментар

10 Коментари

  1. Imam Essenc paletu i oduševljena sam sa njom. Fennomelana mi je zaista. Divne proizvode imaš u neseseru, a neseser mi se posebno dopada:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Imam Essence Nude paleti i baš sam zadovoljna. Golden Rose desetka je ne prevaziđena,planiram da kupim 13 i 16 čim stignu u drogerije. Dugo već želim da probam Avon bazu i moram je poručiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno imas prelep neseser. Ne zna se da li je neseser lepsi ili stvari koje se nalaze u istom. Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:

    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Jelena, post je predivan i stvarno sam uživala čitajući. Nesseser je presladak. Dopada mi se boja i ovaj privjesak na zatvaraču. Od sadržaja koristim ovu bazu za sjene i stvarno sam prezadovoljna.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Volimo bas slicne proizvode :) neseser je prelep <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3