Poređenje Rimmel i Avon maskare

Ćao najbolji moji. 
Pre nego što krenem sa recenzijom, još malo je ostalo do proglašenja pobednika darivanja koji sam napravila, prijavite se ovde giveaway klik klik klik.
Izabrala sam ove dve maskare iz razloga što su približnog cenovnog ranga. Iz nekog razloga mi se ne dopadaju, obožavam Avon, Rimmel takođe, ali sa njima nisam mogla da nađem zajednički jezik. Ko me prati od početka na instagramu zna da sam Avon maskaru predstavila kao da je neverovatna i da je obožavam, i stvarno jeste bila, ali za prirodan makeup look. Za to je odlična, obožavala sam je dok se nije pojavila Maybelline Lash Sensational Luscious Mascara. Ona je definitivno na prvom mestu i tu će se dugo zadržati. Ako ste u podrazi za dobrom maskarom koja će dati prirodan izgled nastavite sa čitanjem..
Avon maskara Big and Multiplied. Pa pakovanje je okej, ništa posebno, sija kao da ima neke sitne šljokice u sebi. Sadrži 10ml proizvoda. Četkica je napravljena od vlakana različite dužine. Ne sviđa mi što mogu na četkici već da vidim da će biti grudvica i crnila ispod očiju. Formula je malo dođe gelasta, na početku je vrloo vodenasta, ali kako se suši sve se lakše nanosi na trepavice. Volumen traje nešto kratko, brzo padnu trepavice. Znači koristiću je kada mi treba maskara do prodavnice, znam da se vraćam za 20 minuta. Ništa duže od toga, volim prirodan izgled i ova maskara je sasvim okej. Skida se malo teže, ali skine se. Uzgred, cena u Avon katalogu je oko 600 dinara. 
Rimmel Scandaleyes reloaded maskara. Pakovanje je vrištaće narančasto. Sadrži 12ml proizvoda, i četkica je ogromna! Formula je kao okej, ali ne sviđa mi se. Ne sviđa mi se što je nemoguće je staviti je a da ne ostavi fleke ili da se preslika ispod očiju ili na kapku. Slepi trepavice, ne izvuće im dužinu, volumen ništa. Imam običaj da preko veštačkih trepavica stavim maskaru a obično stavljam ovu da bih je potrošila i na njima izgleda super. Skida se teško, skida se u komadima, grudvicama. Pravo mučenje kada treba da se skine sa očiju. Cena oko 700 dinara. 
 Avon maskara. Fotografije sa jednim slojem i sa dva sloja maskare.
Rimmel. Fotografije sa jednim i sa dva sloja maskare.
Uhh, nadam se da sam sve objasnila, nijedna mi se ne sviđa i to sam morala da podelim sa vama. Avon maskaru preporučujem za prirodan izgled, ali Rimmel nikako, ustvari može, ako želite maskaru za veštačke trepavice(haha). 
Kakvi su vaši utisci o ovim maskarama? 

Постави коментар

25 Коментари

  1. Potpuno se slazem, i Avon i Rimmel maskare nisu bas sjajne meni, kod Avona sam doduse pronasla Luxe maskaru koja mi se dopada... ♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ni jednu od njih,ali po ovome,najverovatnije neću ni probati.
    Hvala za detaljnu recenziju,odlična je!

    ОдговориИзбриши
  3. Good review. have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista veoma zanimljivo poređenje. Volim maskare koje deluju prirodno, tako da mislim da bi mi ova Avonova bila sasvim okej. :) Takođe, moram reći d aimaš preprepredivne oči! :D <33

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam ovakve postove! Od Avonovih maskari sam jedino probala je Luxe maskara koja je onako...

    Fine slike i temeljno odradjena recenzija.

    Mirjana

    ОдговориИзбриши
  6. Draga hvala na ovako divnom i iskrenom postu! Nisam probala ni jednu od ove sve maskare, ali probala sam nekoliko njih iz Avona koje su mi dobre za svaki dan. To su Avon True Wide Awake i SuperShock. A što se tiče maskara za dramatičnije trepavice i posebne prilike tu je Maybelline maskara One by one koju ne bih menjala ni za šta!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  7. U pravu si, zaista razočaravajuće maskare. Maybelline su zakon definitivno. ;)


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ovako po slikama i po tvom opisu, ni meni se iskreno ne sviđa niti jedna. Drago mi je što si rekla svoje iskreno mišljenje,tako i treba. Divno si uradila ovo poređenje, iako niti jedna maskara nije dobro. Bar si nas ' ' upozorila ''. Sjajno:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Draga, post je predivan. Koristila sam Avonovu maskaru i meni je bila ok, ali opet njihova Big daring je nenadmašiva. Pored jako dobrog efekta koji daje, meni se mnogo dopada njena izdržljivost bez razmazivanja i krunjenja. Ovu drugu nisam isprobala, ali hoći ako mi se ukaže prilika ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam je probala, a ne verujem da bih se opet zezala sa Avonovim maskarama, ovo mi je dovoljno :D

      Избриши
  10. Odlicne slike i jako lepo i detaljno napisana recenzija :) Zapratila sam te, pa svrati i ti do mene ako zelis #Samokazem

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3