Dr.Colic sheet maska za lice recenzija

Sheet maske su popularne u svetu i kod nas, kako su se pojavile ne prestaju da iznadjuju. Korejske maske su najbolje i vrlo cesto ih koristim, mozete ih pronaci kod nas u raznim drogerijama i radnjama. Dr.Colic je kozmetika koju sam isprobala pre par godina, isprobala sam micelarnu vodu i sheet maske raznih namena. Ovo je moj apsolutni favorit, ovo je sheet maska sa kokosovim uljem za hidrataciju. Maramica je malo deblja ali se meni zato i dopada jer ne klizi sa lica, nije previse natopljena sto mi se takodje doapda, zato ovu masku kupujem iznova i iznova. 

Obozavam je i rado je svima preporucujem. Jos nisam cula negativnu recenziju o ovim maskama za lice, lice posle nje je mekano, nezno na dodir, hidrirano je, izgleda zdravo i sveze. A to je ono sto najvise trazim od maske za lice, da pruza sjajan izgled koze. Volim kada koza sija, kada izgleda lepo i zdravo. Na takvoj kozi sve ce izgledali lepo kada se dobro hidrirate i negujete, zato nemojte da zanemarujete svoju kozu vec joj se posvetite svakodnevno. 
Napisite mi koja je vasa omiljena maska za lice <3 

Постави коментар

0 Коментари