Veliki prednovogodisnji haul-Lilly, Dm, Avon, Lidl, Waikiki

Novembar je mesec kada vec polako krecu novogodisnji detalji, sitnice, slatkisi, pa ja sam jedna od onih koje su popustile i sada sam kupila novogodisnje slatkise. Plasila sam se da ih nece biti u Lidlu oko praznika pa sam ih naravno kupila sada. Da li ce izdrzati do decembra da se ne probaju to jos uvek ne znamo. U ovom postu ima svega, sminke, kozmetike i slatkisa. Sinoc smo bili u razgledanju prodavnica i kupili smo par stvarcica. U nastavku pogledajte koji su to proizvodi. 

Prvi proizvod je Catrice shine control puder u kamenu, bio je razbijen zato je tako jeftin. Sinoc sam ga represovala i sada je vec spreman za upotrebu, nadam se da ce biti dobar. 
Maramice su iz Lidla, 3 slojne, odlicne, oko 130 dinara su, nama dugo traju tu na radnom stolu. 
    Naravno gumene bombone, bile su na nekom snizenju, pa su kostale samo 100 dinara, ukusne su ali nisu bas mekane. 
Sledeca stvar je torbica, ovu tortbicu sam slucajno videla u Waikiki i kada sam videla da je samo 600 dinara naravno kupila sam je. Ima srebrni lanac sto je meni odlicno, jer imam slicno sa zlatnim ali ne mogu uvek uz sve da je kombinujem. Tako da je ova torbica dosla bas u pravi cas. Materijal je poput suskave jakne, bas sam odusevljena. 
Stigla su mi i dva proizvoda iz Avona. Narucila sam ovu penusavu kupku i kremu za ruke sa mirisom makadamije. Jedva cekam da ih isprobam, od kada mazemo ruke svako vece decko i ja bas nam brzo odlaze kreme za ruke. 
Kada smo usli u Lilly jer je decku trebala neka kupka, naravno izabrala sam i nesto za sebe. Nova kolekcija pilinga za telo i za lice. Uzela sam sa mirisom sargarepe jer ona druga mi ne mirise bas lepo. Ova mirise na neke slatke kolace, bas je lep. Pakovanje je ekstra, konacno da i Velnea poradi na svojim pakovanjima. Isprobacu i javljam sigurno u postu kakvi su. 
Sto se tice jos Dm drogerije, kupila sam Ebelin sundjercice jer su mi nestali, mislim potrosila sam ih. Denk mit za beli ves, poput izbeljivaca, koristim ga na nekoliko pranja i uvek odrzava belinu, fantasticna stvar. 
Decko je uzeo ovu kupkicu, nije probao do sada, pa ga je bas zanimala. Postoji i 2u1 ali njemu se vise svideo ovaj. Protein je uzeo da proba, kupljen je u Lidlu. 
I sada sledi Lidl haul, novogodisnji slatkisi, nisam mogla da im odolim, pakovanja, dizajn sve je prelepo. Uzela sam ove tri cokolade sa ovim lepim motivima, preslatke su, bas se radujem praznicima. 
Decko je izabrao ovu sa bombonicama. Pakovanje je bas slatko. 
Jos slatkisa ali u oblicima sa trakicom za jelku, predivni, meni je sve ovo predivno, preslatko, bas se raznezim kada je u pitanju Nova godina i ceo decembar kada je u tom novogodisnjem duhu. 
Prosle godine smo otvarali ovaj advent kalendar pa smo kupili i ove. Obozavam advent kalendare. 
Dve vrste lizalica, jedne je decko kupio pre 2 dana pa smo ih otvorili kao i onaj mancmelou u obliku jelke pa njih nisam slikala. Ovo su cokoladne licalice, celo pakovanje je sa crnom cokoladom, dok ove dole par komada su sa belom i crnom i imaju ukus kinder cokoladica. Sigurna sam da cemo kupiti jos. 
I to je to za ovaj prednovogodisnji haul, kako vam se dopada? Da li ste vec poceli da se pripremate za praznike? 

Постави коментар

0 Коментари