Essence noviteti-100% vegan-konacni utisci

Cao najbolji moji!

Essence je brend koji me uvek izenadi, uvek obraduje novitetima a ja kao malo dete se radujem isprobavanju i mackanju novim proizvodima. Essence vise dozivljavam licno, jer je prvi brend uz koji sam pocela da se sminkam i da se zabavljam oko njihove police u drogeriji. Pa u ovom postu mozete da procitate moje konacne utiske o ovim proizvodima. 

Hello, Good Stuff! Linija je moja omiljena linija iz Essence kolekcije, vec i ptice na grani znaju. U pitanju je Cica krema, koristim ga kao prajmer jer savrseno zaglasi kozu, narocito podrucje oko nosa kao i predeo brade i cela. Tako lepo se nanese puder preko njega da ja ne zelim da probam nijedan drugi. Da se koristi samostalno isto je okej ali meni se vise dopada kako pripremi kozu pre sminke. 

Dostupne su dve palete, ljubicasta i bronzana, moja je hladna dok je bronzana sa toplim nijansama. Paletica je okej, nije nesto najbolje sto sam probala ali senke se lepo blendaju, saradjuju jedna sa drugom, najbolje se nanose prstom rekla bih. Paletica je bas mala pa je super za torbu, za putovanja, divna je i slatka. 
Olovka za usne, predivna, kremasta, nezna, boja je fantasticna nude, mnogo mi se dopadaju njihove olovke i godinama ih koristim. 
Maskara za kojom su svi odlepili a i ja zajedno sa njima, mislim da sam pronasla novi favoriti godine, maskara koja prelepo podigne trepavice, izduzi ih, ne slepljuje ih, prelepo je. Sve preporuke, verujem da bilo koju Lash Princess maskaru da uzmete da se necete pokajati. 
Double Trouble maskara, sa cetkicom koja ima sa jedne strane kratke a sa druge duze dlacice, odlicna je. Za moje ravne i kratke trepavice ova maskara ih koliko toliko podigne, ne umrlja se, super je. 

Na kraju karmin koji se odlicno slaze sa olovkom, ovo je super sto Essence pazi na detalje, pakovanje je prelepo, boja je prelepa i rado je nosim. Mislim da devojke najvise vole ovakve nijanse i da je to pun pogodak sto su je stvorili. Mnogo mi se dopada kako izgleda na usnama, kremast je, nezan, odlican proizvod. 

Da li volite Essence proizvode? Koji vam je omiljeni?? 

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3