Essence noviteti prolece/leto 2021

Cao najbolji moji!
Sa Essence kozmetikom imam posebnu emotivnu pricu koju ste mogli vec da procitate na instagramu ako me pratite tamo @jfashionlover . Moj prvi puder je bio upravo Essence puder sa 18.godina, ovde u mom gradu imali smo jednu parfimeriju koja je jedina prodavala Essence proizvode, sada su dostupni u drogerijama ali tada kada sam pocela da se sminkam jedino sam tamo mogla da pronadjem njihovu sminku. Volela sam da isprobavam na ruci nijanse karmina, olovki i senki za oci, bila sam bas srecna kada odem tamo. Zato svaki put kada mi stigne Essence paket obradujem se kao malo dete bas zato sto sam nekada sanjala o ovome. Samo da mi Essence pruzi sansu da pokazem da sam zasluzila ovo. Tako da moja poruka ove price je da samo radite na sebi i da verujete u svoje snove, i naravno oprezno sa zeljama jer se ostvaruju. 

Sve je bilo spakovano u njihovoj kutiji, uvek paze na svaki detalj zato su mi i omiljeni. 

Prva stvar koju sam videla kada sam otvorila paket bila je upravo ova paleta senki. Paleta ima prelepo pakovanje a bojee su divne. Imamo mat nijanse kao i sjajne, lepo se blendaju jedna sa drugom, stoje dugo na ocima i bas mi se dopada pigmentacija senki. Nijanse su idealne za dnevnu ili vecernju varijantu makeupa, imamo toplije kao i hladne nijanse, dopada mi se izbor i celokupan izgled palete, bas je lepa i nosiva.  

Essence krema i maska za ruke, pakovanje je divno, mirise prijatno i dopada mi se kako mi neguje nokte i ruke. Tekstura je prijatna, veoma se lepo upija a vidi se da hrani kozu, kao masku sam je koristila kada je nanesem u malo debljem sloju. Svakako i dalje koristim svoju metodu maske za ruke (kreme za ruke i malo ulja). Prija mi i nastavicu da je koristim. 
Sensitive prajmer za lice, dopada mi se tekstura, lepo izgleda, kao da ublazi pore, puder preko njega izgleda fantasticno, mnogo mi se dopada. Dopada mi se i pakovanje, tako jednostavno a opet tako savrseno, pogodna je za osetljivu kozu sto je svakako za pohvalu. Nisam primetila da mi je izazvala neku negativnu reakciju. 
Sensitive mineralni puder, pakovanje je plasticno ali veoma je dobro uradjeno pa ne verujem da moze tako lako da pukne kao ona laka plastika. Puder ima blagu prekrivnu moc i meni se dopao bas zbog toga sto sam mogla da ga nosim samo na T zoni i da bude okej, nekada sam setovala i celo lice ali T zona mi je uvek bila problematicna pa uvek tu najvise testiram pudere u kamenu. Dopada mi se i tekstura, lagana, fina i veoma laka za nanosenje. Ako budete u prilici isprobajte ga u drogeriji na ruci cisto da vidite kakvu boju ostavlja. 
Essence vestacke trepavice, prelepe su, toliko su lepo rasporedjene, imaju volumen i duzinu, kao i gustinu, mnogo lepo izgledaju na ocima. Obicno narucujem trepavice sa Ali Expressa ali ove stvarno vrede svaki novac. Mozete da ih nosite jos sigurno 10 puta ako ih pravilno odrzavate. 
Olovka za obrve koja ima boju sa obe strane, jednu tanju za lako crtanje a drugi je poput pomade za popunjavanje obrva. Ideja mi se dopada kao i lakse oblikovanje obrva, preporucila bih i pocetnicima jer mozete lako da radite sa ovom olovkom. Za boje nisam sigurna da li ih ima jos ili je ovo jedna nijansa. Sto se tice dugotrajnosti stoji na obrvama i ne pomera se. 
Sjaj za usne, sto se tice sjaja, ima cudan miris, malo pecka zbog tog plumping efekta za povecanje usana, okej je, koristila sam i pre nesto slicno. Ako ne volite taj osecaj peckanja na usama onda zaobidjite ovaj proizvod. 
Lak za nokte koji se stvarno osusi za 40 sekundi, nisam mogla da verujem, boja je crvenkasto koralna, prelepa boja, prelepo izgleda na noktima. Vec mesec ipo ne menjam lak, cim ga skinem ponovo ga namazem, mnogo sam se zaljubila u ovu boju i najbolje od svega je sto se osusi jakoo brzo, bukvalno dok namazete drugu drugu ruku prva je vec gotova. 
Booster, savrsenstvo, prelepo mirise a hidrira neverovatno, ambalaza je slozicemo se preslatka i prelepa, nanosi se veoma lako, mnogo mi se dopada. Usne su hidrirane i odlican je za nocnu negu, tako ga inace i koristim. 
Krema za predeo oko ociju, ima cak 97% prirodnog sastava, lepe je teksture, lagana je, idealna za leto, brzo se upija i svidja mi se kako hidrira taj predeo oko ociju. Trudim se da je koristim svako vece, mada ponekad i ujutru mi bas prija. 
Noktice nazalost nisam probala, prosledila sam ih drugarici kojoj su potrebniji, ali kako sam shvatila oni vec imaju lepak na sebi pa je to stvarno inovativno i prakticno, lako se skidaju a jos lakse stavljaju. 
Sensitive korektor iz iste linije kao prajmer i puder u kamenu, nijansa je prava moja, ne uvlaci se u linije ispod ociju, lagana je tekstura, lepo se blenda, odlican je i za dnevnu i vecernju sminku. 
Dolazimo do proizvoda koji je postao bukvalno na prvo koriscenjne moj favorit, booster za usne sa uljem breskve. Miris je fantazija, ne znam kako da vam opisem koliko ovo dobro mirise. Usne izgledaju punije, lepse, nezne, prelepo hidrira, odusevljena sam! 
Kremu za lice sam takodje isprobala i prosledila dalje, ne iz razloga da mi nije odgovarala, bila mi je okej, lagana tekstura ali ja jednostavno izbegavam kreme za lice u ovim letnjim i paklenim dana pa sam je prosledila drugarici koja je obozava. Pakovanje, pumpica, sam proizvod sve je super, miris, tekstura, odlican proizvod iz ove linije. 

Koji proizvod vam se najvise dopada?? 

Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3