Essence noviteti+konačni utisci "Hello, good stuff!" kolekcija

Ćao najbolji moji!

Dobrodošli na moj blog, kako ste? Verovatno ste čuli o Essence velikom brendu koji je sestrinska firma Catrice brenda da stalno izbacuju novitete, kao po običaju pakovanja su prelepa, preslatka i jednostavno primamljiva na policama drogerija. Pakovanja su toliko lepa i privlacna da ja nemam reci, uvek se odusevim koliko truda uloze u to i u sam kvalitet. 

Imamo 15 proizvoda kroz kojih ćemo proći sada, za neke od njih imam utiske i jedva čekam da podelim sa vama, nadam se da će vam se dopasti! 

Essence Juicy bomb sjaj za usne, preslatko pakovanje, nije mnogo lepljiv, miris je sladak, izbegavam sjajeve baš zbog te lepljivosti, dok Pixi sjajevi su odlični jer nisu lepljivi. 
Essence lip balm, miriše na mentol i ima blago peckanje usana zbog efekta povećanja usana, ko voli ovakve proizvode voleće i ovaj, divan je. 
Karmin je rozikasta nijansa, već imam jedan, odličan kremast, možete ih pronaći u drogerijama po 200din čini mi se. Odlična kolekcija ruževa. 
Prvo ide baza koja je odlična, ne lakiram nokte bez baze za nokte, volim Essence lakove za nokte kao i lakove za negu noktiju, drugi lak je crvena prelepa nijansa prava jesenja, zimska. Na kraju gel lak koji sam toliko želela da isprobam, nokti mi nikada lepše nisu izgledali, kao da imam pravi gel lak na noktima. 
Love paleta senki, dolaze 9 senki unutra, prvo da pohvalim pakovanje jer je od recikliranog materijala, danas je to jako bitna, bar meni da ljudi brinu o svojoj prirodi i planeti, jer imamo samo jednu planetu i treba da je cuvamo. 5 senki su simeraste dok su 4 mat, odlicne za pregib kapka, meni se jako dopada izbor nijansi. Lepo se blendaju i pigmentacija je odlicna. 
Bronzer mirise na kokos i kakao, za moj ukus je prejak, vrlo je blag i nezan, lepo se blenda, dopada mi se kako se ponasa na licu, stoji bas dugo i ne mrda. Dopada mi se ali cu ga rado proslediti dalje zbog prejakog mirisa.
Brow pomada 2u1 za obrve, sa jedne strane je cetkica dok sa druge je pomada, odlicna ideja za proizvod, okej je proizvod ali je previse blago za moj ukus, ja volim iscrtane obrve a pomada na mojim obrvama deluje bas prirodno. 
Brow Pen moj omiljeni proizvod, odlican proizvod, ovo je proizvod kojim mozete da isrctate dlaku po dlaku na obrvama, precizan je, ima cetkicu poput ajlajnera, moja boja obrva, odlican proizvod. 
Ajlajner, imala sam vec jedan isti ovakav, bio je odlican, njihovi ajlajneri su odlicni, traju dugo i bas su intenzivno crni. 
Maskara, pa okej je, kao i svaka druga, ipak ne moze da se poredi sa Essence crazy volume pink maskarom.. 
Essence Pretty Natural puder u nijansi 050 neutral champagne, puder sam testirala neko vreme, pisala sam utiske o njemu vec na instagramu ali sigurno cu napisati detaljnu recenziju u sledecim postovima. Puder je stvarno hidrantantan i super mi lezi. 
Hello Good Stuff linija je fenomenalna! 
Mist za lice sa mirisom lubenice je moj favorit, prskam ga svakodnevno i divan je, koristim ga i pre sminkanja i posle sminkanja i super mi je.
Serum je takodje dobar pre pudera, a i kao dnevna nega lica, mirise na ananas, preslatko je pakovanje, staklena bocica. 
Bilo sta da uzmete iz Good Stuff linije je odlicno i sigurno se necete pokajati!
Napisite mi u komentarima da li ste probali neki od ovih proizvoda, vrlo rado citam sve komentare!

Ljubim vas!

Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3