Potroši šminku do 1.maja

Ćao najbolji moji!
Juče sam objavila šta to od kozmetike trošim do 1.maja sada možete da vidite koji su to makeup proizvodi koji ne bi bilo loše da potrošim. Blog post kozmetike klik ovde. 
Ne očekujem da slistim ove 3 palete senki i jednu kontur paletu. Ali želim da bar uživam u njima, da ih više koristim nego inače. Neke boje sam danas i represovala tako da će biti još lakše za korišćenje.
The Blushed Nudes paleta, Max Factor, Llums paleta i Aura face contour. 
Ovde možete da vidite koliko je ostalo od njih i ovo bi bilo poželjno kada bih potrošila, baš će biti veliki izazov. Palete nisu tako jako pigmentovane, pa će biti super da se nose svaki dan, što je meni i bio cilj, da počnem da se šminkam svaki dan. Aura recenzija ovde klik ovde
Farmasi CC krema pisala sam ovde o njoj klik ovde, Catrice matt puder i četiri korektora (Golden Rose stik, Essence kamuflaža, Ingrid, Catrice kamuflaža).  Sve je pri kraju tako da će nadam se da ide brzo. 
Proizvodi za usne, dva labela i Golden Rose karmin u broju 10, stik za lice pre nanošenja pudera. Koristim ga jer mi lepo zagladi pore.
Šta vi trošite do 1.maja??

Постави коментар

4 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3