Potroši 9 proizvoda do 1.maja

Ćao najbolji moji!
Stigao je mart i jedva čekam da vidim šta nam je to pripremio. Mart nije možda moj najomiljeniji mesec ali definitivno mu se radujem. Januar i februar su bili po malo dosadni, nadam se da će mart biti radosniji i uspešniji od prethodna dva meseca. Završila sam februar sređivanjem cele kuce a ušla u mart potpuno organizovana i produktivna. I neopisivo mi je drago zbog toga. 
Neke proizvode želim da potrošim, ako želite da se pridružite ovom izazovu slobodno, volela bih da vidim šta vi trošite. 
Na instagramu sam objavila fotku ovih proizvoda i predlozila koji tag da koristite kako bi podržali jedni druge.
Prva stvar je Pixi Cleanser za lice, na slici možete da vidite koliko je ostalo. Super je i baš se sporo troši, ali ga koristim skoro svaki dan, zato mislim da će brzo otići.
Tonik za lice, odličan! Ako ga negde vidite kuputi, ružina vodica je odlična za lice, smiruje i hidrira. Ostalo je još jako malo, mislim da ću ga brzo potrošiti. 
Gliss regenerator za kosu bez ispiranja. Malo mi je dosadio i meni i mojoj kosi, tako da jedva čekam da ga potrošim pa pauziram neko vreme.
Elizavecca maska za lice, crna maska koja penuša kada je u dodir sa vodom. Okej je, koristim je nekoliko puta nedeljno. Mada jedva čekam da probam neke nove zato ova ide na brzinsko trošenje.
Clearskin mask black mineral, maska koja kako se suši na licu tako menja boju, odlična za čišćenje lica. Svima preporučujem. Pisala o njoj ovde klik ovde.
Farmasi time loocker sprej za fiksiranje šminke, odličan je baš zbog toga želim još da uživam u njemu, ne želim da mu prođe rok trajanja. Drži šminku ceo dan na mestu, odličaan. Pisala sam ovde o njemu klik ovde.
Balea za skidanje šminke sa očiju. Nekada sam ga volela, sada mi muti vid kada ga koristim. Ne dopada mi se više, previše je to masno, maskaru svuda po licu umrlja. Jedva čekam da ga potrošim. 
Balea piling za lice, koristim ga skoro svaki dan, odličan piling, nežan ali stvarno lepo očisti kožu. 
Balea serum, takođe je ostalo veoma malo ali najbolji proizvod koji sam koristila za lice. Može da bude kao prajmer i kao samostalan u rutini nege lica. Odlična stvar. Pisala ovde o njemu klik ovde.

Šta vi trošite do 1.maja???

Постави коментар

0 Коментари