Haul (DM, Lilly) #2

Ćao najbolji moji! 
Još jedna kupovina, nije ni mala a ni velika, onako srednja haha :D Volim da kupujem ali loša strana je što ne potrošim sve što imam. Pridržavam se da kupujem samo ono što mi treba, čak ne kupujem po mesec dana ali opet mi se omaklo da kupim samo zato što je sniženje. Pokušavam da to promenim kod sebe, želim da štedim više, da uživam u tim proizvodima koje imam. Šta će mi 100 paleta senki ako im istekne rok i ne uspem da ih potrošim?
Danas imamo od svega po malo, bila je i Essence akcija od 50% tako da u nastavku pogledajte..
 Kupila sam dve stvarčice za kosu, prvi je Fluid Against Split Ends sa arganovim uljem a druga Genera maska za kosu sa aloe verom. Kupljeni su u Lilly drogeriji i plaćeni po nekoj smešnoj ceni. Oba proizvoda super mirišu, nisam ih probala još uvek, ali biće utisaka.
 Kupila sam nešto i od šminke u Lilly, iskoristila sam Essence akciju od 50%, a Llums paletu sam dobila od dragog za mesečnicu, dušička je sam birao haha :D 
 Llums contouring palette, nijansa je 201 desert dunes, sadrži 20g proizvoda, što je po meni jakoo puno haha, sigurno ga neću potrošiti za dva života. Nijanse su lepe, bude baš lepa kontura lica.
 Essence paleta glow to go! Četiri hajlajtera, dva svetla dva tamna, samo sam je probala, tako da videćemo kako će izgledati na licu. 
Essence melted chrome eyeshadow, nijansa je poput hajlajtera, ne znam da li mi je lepša na očima ili na obrazima. U nijansi je 01. 
 Essence ljubičasta olovka u nijansi 27 purple rain. Deluje mi kvalitetno, videćemo kakva će biti za ispod očiju.
 Naravno, kupila sam još maskica za lice kao da ih nemam dovoljno! U dm-u sam kupila Balea avokado prelepo pakovanje pa sam je zato i kupila haha, Balea piling za lice, koristim i obožavam ga! U lilly je bila akcija MBeauty 1+1 gratis za 230rsd. Super ponuda! 
 Nisam probala ove maske do sada pa jedva čekam! 
U Dm-u Balea extra dry dezodorans u obliku kreme, sviđa mi se za sada, videćemo kako će da se ponaša.
 Balea aqua roll on za predeo oko očiju, ima kuglicu koja hladi predeo oko očiju, zato i obožavam ovaj proizvod! Sam proizvod je okej, ali kuglica je vrlo bitna.
Balea sapun za pranje četkica, okej je.
 I dva laka za nokte i ako sam rekla da ne kupujem ništa ipak sam kupila. Golden Rose Wow kolekcija  u broju 41. Flormar full color u nijansi Neo Love Story. Na slikama videte ovu žutu boju, crveni još uvek nisam probala ali obožavam njihove lakove, jedan sloj puna pokrivna moć, dok GR je ispao iz trećeg sloja. 
Nadam se da vam se svideo post, komentarisite šta koristite od ovih proizvoda, ljubim vas! 


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3