Parfimerija Black Maraton-recenzija

Ćao najbolji moji. 
Pre nekoliko meseci mi je stigao paket od parfimerije Black Maraton koja je poznata na instagramu. Dobila sam par stvarčica i mogu da kažem da sam zadovoljna. Imaju veliki izbor i što se tiče kvaliteta odličan je. Možete pronaći razne brendove tako da čekirajte njihovu instagram stranicu. Imaju punoo veštačkih trepavica oduševljena sam i sigurno naručujem još. U nastavku pogledajte šta sam to testirala. 
Prvi proizvod je paleta, sastoji se od 9 boja i uglavnom su nude i mat. Ima 2 sjajne nijanse i to je to. Jako je mala, pakovanje je plastično crno, klasično, na fotografiji ispod možete videti kako izgledaju svočevi. Lepo se blendaju, nadograđuju se, stapaju se jedna sa drugom odlično. Sada kada razmislim mogla sam da isprobam da je stopim sa drugim paletama da vidim kako bi se ponašala. Zadovoljna sam, jedna jednostavna klasična paleta za početnike odlična! 
Sledeće su trepuške došle na red! Dobila sam dva pakovanja i prve mi se nisu svidele baš zato što jako prirodne, ne nosim ih nikada, volim dramatične i velike baš kakve su ove pored njih. Njima sam oduševljena. Ako ste propustili post o održavanju veštačkih trepavica posetite ovde i pročitajte . To je najlakši način, zato moje trepavice sada izgledaju kao da sam ih sada kupila a korišćene su već 4 puta. 
Sledeći je mat tečni karmin u broju 08, pink nijansa, ne volim ih baš da ih nosim, ali ovo je prelepa nijansa, stoji na usnama 8h. Moj rekord sa ovim karminom, baš se zacementira na usnama teško ga je skinuti. Isuši usne ali nije strašno. Preporučujem ove karmine, ima dosta nijansi. 


Nadam se da vam se svideo post, komentarišite da li volite da nosite veštačke trepavice?


Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3