Dm Haul #10


Ćao najbolji moji!
Pre nego sto počnem sa ovim haul postom želim da vam objasnim fotku koju se nalazi na kraju posta. Pa, dok sam tražila prethodni haul post na blogu nisam ga pronašla, ali sam pronašla fotku na instagramu i opis da sam pričala na youtubeu o tim proizvodima. Pošto je kasno da pričam o tim proizvodima na blogu rešila sam da ubacim samo fotku i po neki komentar o tim proizvodima. Ne znam kako mi je promaklo kada haul postove obožavam da pišem. 
Sada možemo da pređemo na post, nema šminke ali ima dosta kozmetike.

Prva stvar je gel za tuširanje za mog čoveka. Balea men sa efektom hladjenja sa mentolom. Mislim da će mu biti odličaan. 

Sledeće su maske i piling za lice. Prva maskica je za lice protiv bubuljica, tako mi je kada uzimam a ne čitam šta piše. Sa salicilom kiselinom je i cinkom. Druga je piling koji je jedna devojka hvalila na instagramu, naravno morala sam da ga kupim smeđi šećer i čija, za normalnu i suvu kožu. Treća maska je sheet maska koju obožavam i već znate koliko haha.

Balea zeleni gel za lice, nisam probala ovaj, pa kada sam ga već videla ajde da probam. Gel je sa voćnim kiselinama, sadrži sitna zrnca i radi kao piling. Nadam se dobrom efektu.
Balea aqua gel krema za lice, svi su je hvalili, pa evo je i kod mene. Probaćemo videćemo. 

Dve stvarčice koje su me mnogo zainteresovale, prva je micelarna voda sa aktivnim ugljem, moja prva reakcija je bila biću crna od šminke još je micelarna voda crna haha. Javljam utiskee.
Glow toner, tonik sa šljokicama, mnogo dobro izgleda, nadam se da će biti dobar na licu. 

Gel za tuširanje koji ste isto sinoć videli na storyu je sa šljokicama, odbijam to da je kao za decu itd, baš mee briga haha. Prošli put sam ga preskočila pa ovaj put nisam mogla. Ne mora ništa da radi ali lepo je za gledati. 
Pena za brijanje aloe vera, treba mi jedan ceo post da objasnim sve gluposti koje sam koristila za brijanje nogu tako da očekujem nešto od ovog proizvoda, ako ste ga koristile pišite u komentarima iskustva. 

Ulja koja sam pronašla na akciji, lavanda i vanila, sumeće bombe koje pravim imaju nove mirise. Požurite i naručite na instagramu ili na email.


Eh sad, ovo je haul od prošlog puta. Dva gela za tuširanje, jedan je otišao na poklon, a drugi je kod mene u kupatilu i okej je. Gel za tuširanje pink jelly bomb nisam ni probala. Čistač četkica odličan koristim ga stalnooo. Maskicu sam već spomenula. Zuto pakovanje je šampon koji odlično miriše ali mi je izazvao perut, ne sviđa mi se. Balea aqua serum odlična stvar čini mi se da sam pisala recenziju ovog proizvoda na blogu. Keune kapsule za krajeve kose, okej je ali nisam sad pala u nesvest. Kremica mala je poklonjena. 

I to bi bilo to, ljubim vas!


Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3