Essence New In

Ćao najbolji moji.
Konačno je stigao i paketić od Essence-a, sadržaj je mnogo lep tako da nastavite sa čitanjem.. Sada vam prikazujem šta sam sve to lepo dobila, a uskoro recenzija ovih proizvoda. Imam prvi utisak, ali bolje je da ih testiram još malo..

Colour Boost, tečni karmin odlične pigmentacije, samo što sam se navikla na matt koji se suše, a on se ne suši. To je prvi utisak. Nijansa je 07 bite me if you can. Hidrira usne, ali bez olovke ne preporučujem da se nanosi.
Holo wow! Nijansa je 10 sparkles in your life! Hajlajter u stiku, vuče na ljubičasto, roze, nešto između. Prvi utisak je da lepo stojao na licu, plus jedan trik, stavite hajlajter u stiku na jagodicama, a preko utapkajte praškasti hajlajter. Ja ga kombinujem sa Aurinim hajlajterom i to izgleda top! Možete videti na mom instagramu @jfashionlover97.
Volume Hero mascara power black. Pa ne znam  i dalje šta mislim o ovoj maskari, četkica je okej, ali mi prvi put i nije nešto podigla i dala volumen. Ostaviću je malo da se osuši, možda bude bolja.
Glow to go! Sprej sa šljokicama, u početku prskalica nije bila kako treba, ali sada lepo raspršuje proizvod, možete da ga koriste kad god želite, pre šminkanja ili posle šminkanja. Uskoro detaljna recenzija. 
Nalepnice za nokte 01 half moon glam. Videćemo šta ćemo sa ovim haha :D 
Za kraj, odlična olovka za usne, ona me je najviše iznenadila, nijansa 05 so un grey tful. Suši se kao mat karmin i ne mrda, to je ono što volim. 
I to je to, da li ste koristili neki od ovih proizvoda?

Постави коментар

10 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3