Crystal Derma New In

Ćao najbolji moji.
Crystal Derma je osnovana početkom 2006.godine u Beogradu i bavi se proizvodnjom kvalitetnih dermokozmetičkih i kozmetičkih preparata. Osnivač i vlasnik preduzeća je Suzana Koprivica-Lujić, diplomirani farmaceut, specijalista farmaceutske tehnologije. Na njihovom sajtu možete pogledati sve ove proizvode crystalderma.rs. Šta sam sve dobila, pogledajte u nastavku i naravno u narednim postovima slede recenzije ovih proizvoda. 
I hvala Crystal Derma na rokovniku koji sam dobila. 
Vazelin i vitamin E, višenamenski proizvod, za negu kože, ruku, usana. Lepo miriše.
Neven pomada predobro miriše, za svakodnevnu negu kože, za negu ispucalih usana. Imam ja dosta toga da probam.
Neven krem isto predobro miriše, za telo, za vlažnost i elastičnost kože, osvežava je i čini je negovanom i mekom.
Antisolar DD krem sadrži ektoin. Ektoin je prirodna, novootkrivena supstanca koja štiti ćelije kože od nepovoljnih uticaja spoljašnje sredine. Ektoin dugotrajno povećava hidrataciju i elastičnost kože. Izolovan je iz jedne vrste bakterija koje preživljavaju pod ekstremnim uslovima UV zračenja, temperature i saliniteta stabilizujući svoje ćelije sintezom ektoina.
Ichtyol pasta za problematičnu kožu, sadrži ihtiol 4%, salicilna kiselina 2%, cink oksid, talk. Kaže da smanjuje crvenilo, prekriva i isušuje promene na koži.
Dobila sam i testere nekih proizvoda. Neven krem, Pantenol i Bioon za dubinsku regeneraciju kože. 
Svi na okupu.
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?

Постави коментар

14 Коментари

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    ОдговориИзбриши
  2. Predivni proizvodi :) baš me zanima kakva je DD krema. obavezno javi utiske <3

    ОдговориИзбриши
  3. Divni proizvodi čini mi se. Nisam imala priliku isprobati ništa od ove kozmetike, ali se vidi kvalitet

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3