Šampon koji sprečava i uklanja perut-Biomelem

Ćao najbolji moji.
Danas vam pišem recenziju o šamponu koji je ostavio mnogo veliki i jak utisak posle samog prvog pranja. Nastavila sam da ga koristim, vrlo malo proizvoda je potrebno za celu kosu tako da će očigledno trajati dugo. Koristim ga već nekih mesec dana. Možete šampon pogledati na njihovom sajtu Biomelem.rs. I još nešto za porudžbine preko 1000 dinara besplatna dostava! Pogledajte i obradujte sebe. 
Šta kaže proizvođač: 
"Biomelem i šampon i melem deluje preko kože glave na folikul dlake; pospešuje mikrocirkulaciju, hrani i jača koren kose, ojačava dlaku od korena do vrha, stimuliše rast kose preko korena dlake. Bolja ishranjenost korena dlake poboljšava izgled i kvalitet kose.
Za razliku od drugih šampona u osnovi sadrži čistu izvorsku oligomineralnu vodu i ultrahranljivi kompleks B vitamina i prirodnih voćnih kiselina; aktivira seboregulativne i antiinflamatorne funkcije kože glave, hidrira i regeneriše kosu i ona postaje nežna, puna i sjajna. "
Moji konačni utisci: Dovoljna je mala količina da bi proizvod lepo penio i oprao kosu. Moja kosa je normalna, pa mogu kosu da perem na 4-5 dana. Moja kosa je zdrava i nikada nije farbana. Na krajevima sam stavljala crvenu kanu (biljka) ali mi ona nije oštetila kosu bar ja nisam primetila. Kosa posle ovog šampona je bila neverovatna, mekana svilena na dodir, svilena toliko da mi je gumica bežala od kose kada sam vezivala rep. To mi se do sada nije desilo, tako da sam iznenađena. To je bio prvi utisak. Svaki sledeći je bio još bolji. Ne samo da mi je rešio perut glave već mi je dao i volumen i čvrtinu kose. Ovaj šampon može da se uporedi sa mnogo skupljim brendovima. Obožavam ga i preporučujem ga od srca! 
Pogledajte njihov sajt, stvarno imaju neverovatne ponude a preko 1000 dinara je dostava besplatna! Pišite mi u komentarima ako ste probali nešto od njih! Ljubim vas


Постави коментар

20 Коментари

  1. Great post and photos really liked) 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan review, nisam isprobala ovaj šampon, ali mi se čini veoma dobrim :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Thank you so much Jelena!! I'm so happy that you liked my haul (mostly shoes, hehe :P) I'm following you, I'll wait for your followback ;) Happy day! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Amazing REVIEW! This product looks so good!

    Giulia
    https://bigiublog19.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, I love this post. Your photos are so amazing!!!
    Printing t-shirts

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti na divnoj recenziji! :)
    Zapratila sam tvoj blog i jedva čekam nove postove. ♡

    Visit me at:
    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

    ОдговориИзбриши
  7. This brand didn't know, thanks for sharing!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3