Nega lica

Ćao najbolji moji!
Na instagramu sam objavila anketu i vi ste želeli da napišem post o mojoj trenutnoj rutini, kako negujem svoje lice. Moje lice je normalno, ponekad suvi obrazi, malo masna T zona. Znači ništa posebno, ali je nega naravno neophodna. Mislim da sam da do sada pisala već jednu negu lica mada nisam sigurna. Najvažnije pravilo je da nikada ali nikada ne legnete na spavanje sa šminkom na licu. Ma koliko god vi bile umorne i mrzovoljne, ovo je nešto što mora da se poštuje. Koža sve pamti. Pa možemo da počnemo.

Umivalica za lice ili piling je trenutno ovaj od Balee sa malinom. Piling je nežan i ima jak miris maline, nikako da ga potrošim. Ovaj piling može da se koristi svakodnevno tako da bez brige da će vam ispušiti kožu itd. 
Druga stvarčica koju obožavam jeste Garnier gel za skidanje šminke. Ne koristite ovaj gel svakodnevno na čistu kožu, ja sam se sva perutala zbog tog postupka jer tako je kada ne čitaš šta piše. Dok skidanje šminke nikada nije bilo lakše. Meni baš dugo traje jer je potrebna samo jedna pumpica za celo lice. 
Sledeće dve stvarčice su ružina vodica Avon i Nivea micelarna voda. Kako koja mi se koristi ja tu uzmem. Odlične su obe, ne peku oči, godišnji favoriti. 
Svako veče koristim ovaj JJ losion i rešila sam se bubuljica, pogledajte celu recenziju ovde . Svakako ga preporučujem!
Maske za lice ne koristim svaki dan, ali na svaka dva do tri dana stavim po jednu. Omiljene su mi sheet maske ali šta se ima trenutno u kući to se koristi. Ovde sam vam pokazala Mr.Black maske i Balea maske za lice. Bubble mask je sa mehurićima i mnogooo golicka kožu, dok peel of maska je za mitisere i veoma je agresivna. Balea maske su lagane i prijatne za opuštanje. 
Za kraj noćna krema, dnevne kreme ne koristim, ne podnosim da mi je lice preko dana masno. Od skoro testiram ovu Bioten noćnu kremu, lepo miriše, jedna pumpica je za celoo lice možda čak i previše, ali ta hidratacija se oseti ujutru. Od kada koristim ovu kremu nema više isušenih delova na licu i sve je kako treba. 
Svi na okupu.
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? Ako jeste pišite mi u komentarima. Ljubim vas



Постави коментар

10 Коментари

  1. Sjajan post :) Volela bi da procitam nesto vise o Mr. Black maskama,ukoliko imas u planu takav post.

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Drugarica je imala tu Baleinu umivalicu i znam da predivno mirise !
    Jedino sto sam probala je Avonova ruzina vodica i bas mi je odgovarala. :)
    Odlican post <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/03/hello-spring.html

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma zanimljiv post, koristila sam care ružinu vodicu i mnogo mi se svidjela, a ove ostale proizvode nisam probala, baš si me zainterosovala za baleine proizvode

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3