Freeman maske za lice-recenzije

Ćao najbolji moji.
Sigurna sam da ste upoznati sa Freeman najboljim maskicama za lice. Dobila sam ih, pa u nastavku prenosim utiske. Znate da mi je favorit  piling maska aktivni ugalj i crni šećer recenziju pogledajte ovde. Proizvođač je Freeman USA, uvoznik je Muzej Teater Beograd.  Ovde možete pogledati njihov sajt gde možete naručiti sve ove maskice po super ceni  kozmetikateatar.com.  Dostava je brza, bukvalno od danas za sutra. 
Moja koža je normalna, kombinovana, T zona mi se masna malkice a obrazi suvi. Sada možemo da pređemo na recenzije ovih divnih maskica. 
Prva je hidrantni piling za lice pink grejp sadrži 15 ml proizvoda, namenjena je svim tipovima kože, nanosi se na vlažno lice potom se dobro ispere vodom. Dakle piling je blag, kao pesak da nanosite na lice, nije jedan od jačih pilinga, miris je predobar! Posle pilinga lice mi je bilo lepo i mekano na dodir. Pošto sadrži 15 ml proizvoda možete da je koriste 2-3 puta. Zaista vam nije potrebna velika količina. 
Maska za lice sa narom, sadrži isto 15 ml. Maska je za sve tipove kože, sadrži kompleks 8 antioksidanata, brusnica, čisti pore i upija visak sebuma sa kože. Masku ostaviti da se osušti 5-10 minuta, skinuti rukom lagano, ova maska je peel off, kada je odlepite, operite lice vodom. I sviđa mi se i ne sviđa mi se. U stvari maska je skroz okej, drugo je to što ja ne volim te na odlepljivanje. Ima prijatan miris, lice mi je bilo nežno, lepo, mekano posle ove maske.  
Treća maska je glinena maska sa avokadom, isto sadrži 15ml proizvoda. Bogata maska, kremastog oblika, glinena maska dubinski čisti zapušene pore i otklanja nečistoće i masnoću sa lica. Jednom nedeljno suvi tip, više puta masni tip kože. Nakon 10 minuta se skida vodom. Meni je ova maska najbolja, mislim da ću naručiti full proizvod ove maske. Prijatnog je mirisa, lepo mi je očistila lice, lice mi je lepo, nahranjeno, hidrirano, ah obožavam ovu masku! 

Pišite mi da lli ste koristili neku od ovih maskica i kako vam se čini moj post. Ljubim vas!

Постави коментар

12 Коментари

  1. Interesantni proizvodi,najvise mi se dopada maska sa narom :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija, super fotografije. Čula sam sve najbolje o ovim freeman proizvodima :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Ja se u poslednje vreme baziram isključivo na prirodne maskice (handmade) ali mi ove izgledaju jako interesantno i zaista korisno! Divne su! Odlicno si nam ih predstavila, super recenzija draga.

    Visit me, Malefica

    ОдговориИзбриши
  4. Hi! I haven´t tryed those mask yet, but they look great. Nice post.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3