Q&A Omiljeni instagram profili, blogerke koje pisu zbog zarade

Ćao najbolji moji!
Kada sam vas pitala na insta story-u da li želite na blogu ili na instagramu da odgovorim na pitanja, bili ste za insta story, međutim nisam mislila da će ovoliko pitanja stići, trebalo bi da izbacim 35 storya onda haha :D Tako da krećemo sa pitanjima:

1. Bez koja 3 proizvoda ne bi mogla da živiš?
To su definitivno Nivea micelarna voda, Garnier gel za skidanje šminke i piling za lice od Balee. 
2.Najskuplji proizvod koji si kupila?
Piling za telo.
3. Za koji proizvod/komad odeće/obuće si se zapitala "Zašto li sam ja ovo kupila?"
Bilo bi me sramota da slikam hahaha :D 
4. Top 3 proizvoda koja želiš da probas (drogerije i highend)?
Maybelline Super Stay puder, Makeup Revolution bronzere i čokoladne palete, od Sephore bi probala isto palete senki, one novogodisnje su mi super zanimljive, Too Faced cokoladne palete. 
5. Top 3 proizvoda koje svi hvale a tebi su užasni i obrnuto?
Loreal Elseve šampon je meni katastrofa a svi su poludeli za njim. Avon BB krema je isto bila dobra u početku sada je promenila strukturu, užasna je. 
Mark baza je predivna, meni je odlična, retko ko je voli, kao i Catrice korektore.
6. Kako i kada je počelo tvoje interesovanje za blog?
Počelo je početkom 2015.godine kada sam počela baš redovno da pratim Zoranu i ostale youtuberke, stalno sam posećivala i otkrivala nove blogove, i tako, iz vedra neba, što ne bi mogla ja da krenem da pišem, i eto, u avgustu napravim sama svoj blog, da bi danas konačno imala i zvanični domen.
7. Ko je tvoj uzor?
Eh, sadaa, pa ne znam, u početku mogu da kažem da mi je bila Zorana, sada mislim da nemam.
8. Tvoj životni cilj je?
Životni cilj mi je da ovaj hobi pretvorim u posao. Da radim ono što volim.
9. Omiljena maskara?
Essence crazy volume! Essence poredjenje klik ovde.
10. Koji je tvoj omiljeni tip posta za pisanje a koji za čitanje?
Omiljeni favoriti, a za čitanje su potrošeni proizvodi. 
11. Na pusto ostrvo mozeš da poneseš samo jednu stvar, koja bi to bila?
12. Omiljena boja laka?
13. Omiljeni šampon?
14. Omiljena knjiga?
15. Omiljena hrana?
Pizzaa, definitivno :D 
16. Svetle ili tamne oči?
Svetlee <3 
17. Koliko godina imaš?
20 .. 
18. Psi ili mačke?
Psii :D 
19. Omiljeni komad odeće?
Uhh, trenutno ne znam
20. Patike ili štikle? 
Štikle obožavam ali su mi udobnije patike. 
21. Imaš li dečka?
Yess
22. Štaa te inspiriše da pišes?
Ljubav prema blogu. Knjige koje pročitam, ljudi oko mene.
23. Omiljena serija?
Revenge. Najbolja serija na svetu! 
24. Leto ili zima?
Leto!
25. Da li voliš da šetaš?
Da naravno 
26. Slano ili slatko?
Ahh, obaaaa
27. Omiljeni parfem?
Ultra Sexy Avon
28. Najbolje prodavnice za garderobu?
H&M 
29. Omiljena marka kozmetike? 
Balea, Nivea :D 
30. Omiljeni instagram profil?
@andjelija.adja
@according.to.tam
@miryaam.t
@zujalica.ba
Sigurna sam da već pratite ove divne devojke a ako ipak ne, obavezno ih zapratite, dele odlične fotke i lepe priče sa nama.
31. Koliko dnevno koristiš instagram? 
Uhh, non stop, zavisnik haha :D
32. Šta te najviše nervira u blogosferi? 
Najviše što me nervira je to što devojke prihvataju sve saradnje. Naravno i poznate youtuberke koje se bave iskljucivo makeup proizvodima reklamiraju jogurt, jel zašto da neee, dobijaju se pare za takve reklame. Drugo što me najviše nervira jeste to što su devojke odredile neke stavke kao da ako se bavim šminkom moraš samo o tome da pišeš, ako se baviš kuvanjem moraš samo o tome da pišeš, ma jel da? Ovo je moj blog i imam pravo da izbacujem šta želim i da opipavam publiku na šta će najviše da se odazove. Šta vas najviše nervira? 
33. Šta misliš o novim blogovima koji pišu radi opipljive zarade? 
Bez komentara sam čini mi se. Ne znam, pitam se samo šta ćete kada prestanu saradnje? Drugo je kada neko sam prestane sa saradnjama. Naravno da je svakome lepo da kada dobije neku stvarcicu, ali otvaranje bloga radi tih krpica, hmm.. 
34. Šta misliš da te čini posebnom? 
Osmeh, smeh i pozitivnost. 
35. Objavila si jedan video na youtube kanalu, zašto ne snimaš više? 
Jao, odlično pitanje. Ne znam ni sama, video je imao dosta pregleda i dosta podrske ste mi pružili, ali jednostavno nisam se pronašla tu, bar ne za sada. 


Šta vas najviše nervira u blogosferi? 

Постави коментар

14 Коментари

  1. Kratko, jasno i duhovito. Hahah pa moram da priznam da si mi ti jedna od omiljenih blogerki koleginice xD
    Ja jedva cekam sledeci q&a, vec imam spisak pitanja haha
    Verujem da ces uspeti da od hobija koji volis napravis posao❤

    ОдговориИзбриши
  2. Great content and love your thoughts on this post

    💗💗Love your post and thank you so much💗💗

    Hope you had an amazing week!!

    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!

    Harija Ravi

    ОдговориИзбриши
  3. I love Elseve for shampoo and essence for the prices...
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ne volim ovakve tipove postova, ali iskreno, tvoj mi se dopao :D Moram priznati da i men iste naveene stvari nerviraju u blogosferi, a što se tiče youtubea, pogledala sam taj tvoj video i svidio mi se, i ja bih voljela da još koji izbaciš :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Nice post, dear. :) Love the products.
    I follow you now. Can you follow me back? :)
    Mój blog

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3