Haul-Kozmetikaiparfemi.rs

Ćao najbolji moji.
Još jedan haul post, ali šta ću kada ih obožavam, volim da ih gledam i čitam, tako i sama volim da ih objavljujem na svom blogu. Danas je u pitanju jedan sajt za koji ste već svi čuli, cela blogerka zajednica je oduševljena njihovim proizvoda, tako sam i ja morala da ih naručim. Kozmetika i parfemi sajt je sajt sa vrlo pristupačnom kozmetikom, svašta ćete naći tamo, a najbolje od svega što je poštarina besplatna preko 1000 dinara. Na njihovom sajtu možete pronaći šminku, parfeme, preparate za kosu, nokte, lice, telo.. Oduševljena sam kako su ljudi koji rade vrlo ljubazni, pozvaće vas nakon naručivanja kako bi ste potvrdili vaše proizvode. Naručila sam par stvarčica pa možemo da pređemo na njih. Ovo su moji prvi utisci. 
Krema za lice i telo- Papaja i grejfrut, idealna kombinacija, mnogo mi se sviđa miris, hidratacija je odlična, ne ostavlja lepljiv film na kraju, lagana je i meni odlična za leto. Retko mažem bilo šta na kožu leti, ali ova kremica je odlična! Cena je neverovatnih 179din, 179ml proizvoda. Možete naručiti klik ovde.
Korektor- nijansa je 09 najsvetlija, aplikator je savršen, mekan i odlično nanosi proizvod na lice, pokrivenost je okej, mislim da može da se poredi sa Essence novim korektorom. 7ml proizvoda i cena je 379din. Možete pogledati i naručiti klik ovde.
Mat tečni ruž- ovo je najtraženija i najhvaljenija nijansa i koliko su hvalili ove mat ruževe mogu slobodno da kažem da su u pravu. Ruž ne mrda sa usana, brzo se suši a ne isušuje usne, bar meni nije. Nijansa je 100 i predivna je! Cena 375din. Možete naručiti klik ovde.
Olovka za usne- uz karmin uzela sam i olovku, to je moja nova savršena kombinacija za usne! Kremasta je, nije tvrda, baš kako treba da bude, nijansa je 036 Pink Beige. Cena je 199din. Možete je naručuti na link klik ovde.
I za kraj kako izgledaju. 
Da li ste koristili neki od ovih proizvoda i šta mi preporučujete?

Постави коментар

20 Коментари

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Soslu Badem by Dilek ...

    ОдговориИзбриши
  2. Predobri proizvodi!
    Boja ruža i olovke mi je vrh. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Proizvodi deluju odlično. Trenutno nijedan nisam isprobala, ali sigurno hoću.
    Boja ruža je fantastična! ♥

    hi-stylish.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan haul draga Jelena! Zaista odlicni proizvodi! Odusevljena sam istima! Izgledaju jako simpaticno i korisno te mi je drago sto sam cula tvoje misljenje o njima! Sjajna recenzija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Baš lijepe stvarčice,ruž ima jako lijepu nijansu! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Proizvodi izgledaju fantasticno!
    Da li bi zeljela da zapratimo jednu drugu, ako da, zaprati me i javi mi u komentarima na mom blogu, da bih mogla da te zapratim na GFC-u i bloglovingu :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Oh wow these pictures are so pretty! This is so unbelievably cute! Buy Shoes Online India the sale! You weren't seriously thinking about paying full price, were you? Honestly why should you look to pay more for something that you can avail for sale.

    Visit: Buy Shoes Online India

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3