E.L.F haul-iHerb

Ćao najbolji moji.
Kao što ste već videli na mom instagramu, stigao mi je Elf paketić i to sa sajta  iHerb. Na sajtu imate dosta brendova, a ja sam se odlučila samo za Elf. Paket mi je stigao za 12 dana, platila sam carinu ili pdv oko 400 rsd. Već planiram sledeću kupovinu, jer sam oduševljena. Sve je bilo lepo upakovano kako ne bi došlo do lomljenja tokom transporta. Naručila sam nekoliko sitnica, uskoro vam pišem recenziju Sleek paleta koje su mi stigle. I naravno Elf recenzije uskoro, svocevi, detaljno na licu sve. 
Highlighter 
U nijansi je Moonlight Pearls, sadrži 5 grama i kvalitet je odličan, najviše me je interesovalo kakav je, i nisam se razočarala. Može da se koristi suv i mokar (na četkici prsnete sprej za fiksiranje) odličan je u oba slučaja. Pakovanje je obično, ništa specijalno. Postoje tri nijanse. Cena je bila nekih $4.
 Blush
Rumenilo u nijansi Tickled Pink, ne koristim rumenila ali dajem sama sebi priliku da se to promeni. Ovo rumenilo mi izgleda predivno, ali se još uvek nisam usudila da ga koristim. Postoje tri nijanse. Cena $3.
Tonirana krema
Sadrži SPF20 sa aloe verom, vitaminima A,C i E, lepo miriše, nijansa je Nude. Videćemo kako se ponaša na licu. Mada nikakvu pokrivenost ne očekujem jer je tonirana krema. Cena $3.
 Eyeliner
Ima tanak vrh, lepo se nanosi, crni je baš, videćemo koliko će da mi potraje. U suštini ništa specijalno nije, Loreal ajlajner je vrh. Cena $3.
Cream eyeliner
Ovu stvarčicu koristim za obrve, neverovatno je kako se lepo ponaša i s topi sa mojom bojom kose. Ne skida se lako i to mi se sviđa. Nijansa je Coffee. Dobija se i četkica koja je odlična za obrve. Cena $3.
Kada budem dovoljno testirala proizvode, pišem recenzije. 
Da li ste koristile Elf šminku? 

Постави коментар

8 Коментари

  1. Hajlajter mi izgleda zanimljivo, a boja rumenila je prelepa :) Super post :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme, sjajan haul, draga Jelena! Malo je reci da sam odusevljena! Fenomenalna kozmetika, izgleda odlicno, verujem da ce ti sjajno korisiti. Najvise mi se dopada kremasti ajlajner, koji bih i sama koristila za obrve.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lijepi proozvodi. Mislim da su i oke,i ako ih nikada nisam koristila. Nadam se da ce ti super posluziti.
    Uclanila sam se u tvoj blog pa ako zelis uzvrati : www.olivanda.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3