Potroseni proizvodi #1

Ovo su prvi potroseni proizvodi i ja sam prezadovoljna koliko sam proizvoda potrosila i rascistila malo svoj beauty kutak. Uglavnom ima svega. Neke proizvode sam resila da bacim u smece iako nisu potroseni do kraja,ali jednostavno vise se ne mogu koristiti,neki su predugo stajala u mojoj kolekciji. Tako da je bolje da se pozdravim sa njima i da ih zamenim novim proizvodima. Pa krenimo polako sa proizvodima:

1. Krenimo od sampona. 
Prvi sampon GLISS,ja sam ovim samponom odusevljena iz razloga sto posle prvog pranja pokaze kakav je,ima u sebi sitne zlatne sljokice,i predivno mirise,ovo je pakovanje od 400ml bilo je na nekoj akciji koja je bila bas ekonomicna nekih 300dinara. Kada potrosim sampone koji su mi sada u kadi,vraticu se na njega,sigurno.
Nivea-2in1,ovaj sampon je okej,nije bas za pohvalu. Kupila sam ga zbog pakovanja i cene ali nije nista posebno.
Intesa-stzlling-pena za kosu. Proizvod kao proizvod je dobar,ja sam je stalno kupovala,ali sam onda prestala zbog njene pumpice,ne znam da li se to i vama desavalo,ali meni svaki put. Ne potrosim proizvod do kraja,a pumpica mi se pokvari,i nema joj pomoci,jednostavno morate da je bacite iako znate da imate jos pola proizvoda unutra. Bilo bi pozeljno da porade malo na pakovanju.
Nivea-Volume sensation. Nivea je odlicna marka,i izbacuje odlicne proizvode,ovaj sampon je okej,ali meni se kosa brzo zasiti njega,a i volim da ga koristim sa jos nekim samponom i to bude odlicna kombinacija.

2. Yup-Sta o vati da vam kazem? Nista specijalno,hidrofilna vata kao i svaka druga.
    Rial-Jastucici od vate-Tuferi za skidanje sminke ili acetona sa noktiju meni za to sluze. Okej        su,nista posebno.
    Colgate-whitening. Ova pasta za zube stvarno posle par pranja izbeljuje zube sto se meni jako    svidja,ja mogu da podnesem ukus mentola i volim mentol tako da je meni super pasta za zube. I nastavila sam da je kupujem.
    Solea-baby-Ja sam ovu kremu koristila za sve,i dovoljno je masna da hidrira,sto je meni bitno.
    Nivea-Creme-Znate svi kakva je ovo krema,obozavam je,ona se nalazi u zalihama u mojoj kuci,bez nje ne disemo(haha).
    Listerine-cool mint-Uzela sam malo pakovanje da bih probala da li mi odgovara,a sad sam uzela veliko pakovanje,jeste da pecka malo,ali odlicno je,svima preporucujem.
    Stapici za usi-Ja ih koristim za sminkanje,i dobri su u tu svrhu.



3. Rial-skidac laka bez acetona-Postoje i bolji da se ne lazemo,skida lak ali mu treba vremena.
    Ovi drugi lakovi su kineski i ja sam ih se resila. Shvatila sam neke stvari u vezi njih i bolje je da se pozdravimo.

4. Labela,sjajevi. Ovaj zuti je iz Oriflame valjda,roze pored njega je colortrend-Avon,labelo najobicnije koje mozete naci u svakom marketu.


5.  Parfemi nisu odavde,dobila sam ih iz inostranstva. Odlicni su,mada ne verujem da cu imati vise priliku da ih nabavim.


6. Dezedoransi.
   SHE-Obozavam tu marku,prelepo mirisu,i postojni su.
   B.U.- Iznova i iznova ih kupujem,i kupovacu ih,stalno ih menjam zato ne moze nijedan da mi dosadi. I uvek ih se uzelim posle nekog vremena.
   Nivea-Sapuncic,prelepi su,ne isusuju ruke to mi je najbitnije.
   Sprek za zastitu kose tokom feniranja-Avon- Ovo cudo ima toliko lep miris da je to strasno,kada ga prskam na kosi ne znam kada mi je dosta. Ovo je staro pakovanje od 75ml,sada ima od 100ml.




Drage moje,nadam se da ste uzivale,i da cete probati neke proizvode ako vec niste,pisite u komentare sta mislite o ovim proizvodima,volela bih da cujem. Ljubim vass




Постави коментар

2 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3