Lycia Srbija trake za depilaciju recenzija

Ćao najbolji moji!
Kako ste? Šta radite? 
Lycia je poznata po svojim proizvodima kako su izuzetno kvalitetni a pristupačni. Ove trakice sam dobila na isprobavanje, pa u nastavku možete da pogledate moje mišljenje.
Hvala Lycia što mi je poslala predivan paket sa peškirom koji je premekan i divan. 



Dakle, ovo su trakice za osetljivu kozu sto je meni odgovaralo, unutra dobijate 20 traka cini mi se, 10 za ruke i 10 za noge, meni su oba pakovanja otisla na noge i plus to mi nije bilo dovoljno. 
Iritacije je bilo posle depiliranja ali uz pomoc kreme koju koristim od Balee protiv iritacije, brzo se smirila, u svrhu mozete da koristite i kokosovo ulje. Sa kokosovim uljem cete postici isti efekat kao i sa maramicama koje dobijate u pakovanju da skinete vosak. Ako nekada budete koristili a ne budete imali ove maramice kokosovo ulje ce i tu pomoci. 
Trakice moram da priznam da odlicno rade svoj posao, odlicno cupaju dlake iz korena, nema preskocenih dlaka. Ne depilirajte dva puta istu regiju nikako, dobicete moguce opekotine i jako ce vas boleti. Bolje je da mozda pincetom pocupate gde ste promasili kao ja sto radim nego da opet lepite traku. Okej su samo sto je meni eto malo ovo pakovanje, da napomenem da sam depilirala samo do kolena.


Sledece su takodje za osetljivu kozu samo za nausnice, fine, su mekane, lepo mozete da ih oblikujete i da prislonite na usne a da se ne ulepite. Dakle, ovde nije taj slucaj, prijale su mi, fine su, mislim da ce mi potrajati jer su mi dovoljne dve trakice da zavrsim posao. 
Mozete ih pronaci u Lilly drogeriji i ostalim bolje snabdevenim marketima. Zapratite ih na instagramu lyciasrbija.

Da li bih ih kupila, pa da, mislim da su odlicne za tu cenu i kvalitet. Koje ste vi probali i sta mi preporucujete da probam?


Постави коментар

6 Коментари

  1. So interesting to hear your thoughts on these products! I haven't bought any products like this in a long time but I always liked the results.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Great to know about this product. I use mild product
    Hope you are having a great weekend?
    Thank you for sharing
    https://www.melodyjacob.com/2020/07/the-collagen-face-mask-that-gives-you.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3