Divage.rs new in i recenzija

Ćao najbolji moji!
Evo jednog pink paketića koji je stigao na moju adresu, u pitanju je Divage šminka. Već ste imali priliku da pročitate nešto o njima na mom instagramu a i blogu, pre nekih godinu dana sam dobila paket od njih i predstavila sam ga klik ovde
Njihov zvačni sajt je ovo divagemilano.com.




Dobila sam maskaru 90x60x90 koja je fenomenalna! Lepo rasčešlja trepavice i da im volumen. Nisam skoro probala ovako dobru maskaru. Preporučujem je od srca. 
Olovka koja me je posle prvog korišćenja oduševila. Vrlo je mekana ali i dovoljno tvrda da ne klizi sa usana, odlična, dugotrajna, kombinujem je sa karminom Colourpop u nijansi Sunday.
Lip gloss sjaj za usne, nisam baš za sjajeve, više sam za mat verzije tako da ću ovaj sjaj pokloniti nekome. Već sam probala sjaj u drugoj nijansi prošli put kada su mi poslali i bio je okej. 
Fine line, odličan, lak za nanošenje, dopada mi se jer nisam baš nešto vešta sa ajlajnerom a ovaj proizvod mislim da je odličan za početnike. 
Velvet eye shadow, bež senka koju koristim kao bazu i super je u te svrhe. Lepo se blenda, tako da nemam problem sa drugim senkama, super je. 
Velvet blush rumenilo za obraze, nežno, jednostavno a obrazi su divni i baš daje zdrav izgled koži, sve preporuke. Takođe, malo liči na Llums rumenilo, ovo je super nežno i nije toliko pigmentovano, tako da se lepo dozira i nadograđuje. 
Kameni puder, meni pretaman, zato ću ga pokloniti nekome kome će odgovarati. Ne sumnjam, sigurno je dobro kao i ostali proizvodi jer je Divage kozmetika stvarno kvalitetna. 
Da li koristite neki od ovih proizvoda???

Постави коментар

8 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3