Potrošeni proizvodi #17

Ćao najbolji moji.
Prošlo je skoro 2 meseca od prethodnih potrošenih proizvoda. Danas konačno pišem šta sam sve to potrošila, ima dosta proizvoda, tako da pređimo na post. 
Prva stvar su vlažne maramice, potrošila sam dva pakovanja, prvi put sam probala Violeta maramice sa bademovim uljem i oduševila sam see. Mislim da ću ih kupovati još. Lepo su natopljene, fino mirišu i skidaju šminku (ponekad sam ih i za to koristila). Preporučujem. Fresh maramice ste već viđali na mom blogu, ništa novo, ništa specijalno. 

 Balea bodycreme je koristila moja majka, uglavnom je koristila za ruke, miris je vanila i kokos, sadrži 500ml proizvoda. Lepo hidrira, sve preporuke za ovu kremicu. 
Šampon od Elise je katastrofa, na prvo pranje mi je bio odličan, a posle je bio katastrofa. Baš sam se razočarala, šampon koji mi je izazvao perut. Ne odgovara ni mojoj majci, tako da idee u kantuu. 
Avon naturals scrub za lice, ništa specijalno, probala sam i bolje pilinge. 
Wild cherry magic piling za telo, jako brzo sam ga potrošila, lepo je hidrirao kožu, verovatno ću ga ponovo kupiti. Možete ga pronaći u Lilly i Dm drogerijama. 

 Bioten noćna krema, miris je baš jak, možda me je to odbilo kod ovog proizvoda, druga stvar je da joj je prošao rok tako da se svakako pozdravljamo. Kao noćna kremica je bila okej, ujutru se oseti hidranost kože, okej je. 
Avon naturals sprej za osvežavanje lica sa krastavcem čini mi se. Ja sam iskoristila bočicu i stavila maslinovo ulje za sunčanje. Sada bočica ide u kantu.  
Garnier micelarni gel za umivanje i skidanje šminke. Za svakodnevno upotrebu nije, skida lepo šminku ali oči previše peku od njega. Ne preporučujem, bačene pare. 
Farmasi 3u1 micelarna voda koju sam obožavala, mogli ste u oči da je sipate i ništa vam se neće desiti. Sigurno ću je naručiti ponovo kada potrošim sve koje imam. 

 Maske za lice, najzanimljiviji deo svakih potrošenih proizvoda. 
Planet spa maska u obliku maramice koja je imala vrlo jak miris parfema, i ako sam je dobila sada sam sigurna da je sama kupiti neću. 
Black face mask, okej je bila, lepo je hidrirala kožu, verovatno ponovna kupovina. 
Eveline hydra detox maska, steže previše što dovodi do pucanja i još teže se ispira. Svakako ne ne. 
Afrodita maska za oko očiju, već je bila u potrošenim proizvodima,  kao kremica je, ne steže se, samo se utapka i to je to. Nisam sada baš oduševljena ali okej je za taj novac. 
Eveline piling i maska za ruke, neverovatna stvar, obožavam je i sigurno ću je kupiti ponovo. 
Čokoladna maska ide u kantu zbog roka trajanja. 

Labello potrošeno, ništa specijalno. 8 četkica ide u kantu, tamnije četkice su počele da gube dlake, ne mogu više da se peru kako treba. Dok roze četkice su previše grube, naravno, ovo je veštačka dlaka pa tako postaje sve grublja posle pranja. 

Nadam se da vam se svideo post, komentarišite, ljubim vas! 


Постави коментар

8 Коментари

  1. Volim čitati o potrošenim proizvodima te mi se svidio post! :)


    luxmakeuplover.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. This is very nice
    Thank you for sharing
    Hope your Wednesday is going just as planned?

    Best wishes
    https://www.melodyjacob.com/

    ОдговориИзбриши
  3. What a wonderful post! I have that micellar water and really enjoy it as well.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je Black face maska omiljena i obožavam da je koristim.Najbolje mi hidrira lice od svih koje sam isprobala. Pre upotrebe je stavi u frižider nekih 10 minuta, meni se čini da tada bolje hidrira lice. :)

    The Beauty Journal

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3