Favoriti Januar Februar 2019

Ćao najbolji moji. 
Favoriti meseca za januar i februar konačno su na blogu. Tu su 5 proizvoda kozmetike i šminke koje sam odvojila kao favorite. Ove proizvode sam najviše koristila u prethodna dva meseca i veoma sam zadovoljna kako deluju na moju kožu. Pa možemo da pređemo na post.

Prima kozmetika mleko za čišćenje lica i tonik, sada je to moja svakodnevna rutina. Koristim ih ujutru i uveče. Čak sam i šminku skidala mlekom i bilo je odlično. Detaljnu recenziju možete pogledati ovdee klik.

Sleek countor kit. Sadrži nijansu za konturu i odličan hajlajter. Pre nekoliko meseci sam bila zaljubljena u ovaj hajlajter i samo sam njega koristila. Sada je favorit ova kontur nijansa koja je savršena za moju boju tena trenutno. Ne trusi se, odlično se blenda i savršeno izgleda. Sve preporuke.

Colourpop hajlajter u nijansi spoon. Lep zlatna nijansa, jako kremasti hajlajter. Odlično se blenda, sija toliko da se vidi iz svemira. Uvek sam volela takve hajlajtere. Preporuke za Colourpop proizvode stvarno su top!

Ebelin čistač četkica, ima jak miris koji guši ponekad ali odlično čisti četkice. Da se razumemo četkice perem isključivo vodom i sapunom ali kada mi brzinski treba neka četkica poslužim se ovim proizvodom. Jako dobar proizvod. 



Постави коментар

6 Коментари

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3